Dankje
Het mag dan niet ieders keuze zijn voor aanschaf, maar in déze kleuren en materialen zou iedereen hem minstens 1 dag wel willen dragen…denk ik.
Ik minstens 1 week denk ik minstens dus
Vandaag dan maar weer eens een saaie Rolex zonder goud om de pols, meer iets voor de arme sloebers onder ons
Fijne avond iedereen
Dankjewel Harry! Ongeloofelijk dat ik deze per toeval tegenkwam en in deze staat. Spijt is de basis van de aankoop.
Deze mooie Constellation zelf schoongemaakt en verkocht.
Ach, zo dus wel weer tegen deze aangelopen.
Wil je erover praten Jasper, ben 1 en al oor hoor. Nog even en je wisselt ieder uur van de dag
Nee joh, kost klauwen vol geld. Gewoon beetje zand op het glas, goed verhitten, wat er dan gaat gebeuren weet ik niet, lijkt mij een goede tip
Ik hou je op de hoogte….
Ach ,het moest zo zijn …de een maakt de ander mogelijk …en welk bouwjaar is deze Seamaster Calendar ?
Ha ha voor de kleurstelling had ik een duwtje in de rug nodig. Ging aanvankelijk voor two tone black/gold. Maar een medeforumer beveelde wat meer kleur aan. En nu heb ik daar geen spijt van. De case en design is behouden, dat geeft ruimte voor meer expressie op kleur. Beetje Harrods black bay vibe.
Haha Ferry. Als ik mezrlf niet snel herpak maak ik graag een afspraak met je
Fraai. Geldt ook voor de band. Mag ik vragen waar je die aangeschaft hebt?