Wat dragen wij vandaag CXII

Dat klinkt aannemelijker.

2 likes

Dat weet ik wel zeker. Maar dat weten ze in Schiedam niet hoor.

2 likes

Gefeliciteerd met deze mooie Aviation, wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:

Gefeliciteerd Frans met deze mooie JLC en weet wat nog mooier is, je hebt er 2 voor de prijs van 1 :wink:. Wens je natuurlijk veel draagplezier :+1: :ok_hand:

2 likes

26 likes

Gefeliciteerd met je Prospex, wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:

1 like

32 likes

31 likes

Ik heb het dan over de stadsvernieuwing in het Schilderswijk eind 1970-80e jaren, toen zijn er een hoop uit het Schilderswijk die kant op gegaan, beroepsmatig bemoeide ik mij destijds met de stadsvernieuwing :smile:

1 like

Heel mooi. Veel plezier ermee.

Ook, maar dat was iets later. Heb destijds een rol gespeeld met de nieuwbouw van de Vaillantlaan, als ik nu door die wijk rij is het dieptreurig hoe het er allemaal uitziet.

2 likes

Ah op die fiets. :smile:

1 like

18 likes

Toevallig weet ik daar een hoop van Ruud, werkte nauw samen met Adri Duivesteijn. Helaas te vroeg overleden, voor hij wethouder was waren we ook nog eens collega’s. Dus deze import Schiedammer kan je weinig wijs maken :wink:

1 like

Zelf nooit in Het Haagse gewoond Ferrie?

2 likes

En ik heb heel vroeger gewoond in de van Dijckstraat in de schilderswijk in Den Haag.als hele kleine Roedolf…

2 likes

Jazeker wel, maar kleinbeetje op stand haha. Opgegroeid in de Molenwijk, buurjongen was Ahmed Aboutaleb. Later op Kijkduin gaan wonen, uiteindelijk toch nog goed terechtgekomen :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

22 likes

Dat noemde wij deelgebied 1, jammer dat ik alle oude foto’s heb weggegooid. Zou er een boek over kunnen schrijven :smile:

1 like

10 likes