Gratis? Das een vies woord haha! Ik weet ook nog niet of ik er dan bij ben overigens…
Je mist het lijnenspel? Deze kast zit vol met verschillende lijnen(spellen) en hoogtes! Meer dan de Representor zelfs .
Thanks! De Connector is op korte termijn klaar hoop ik, met de nieuwe titanium band. Eerst alleen nog maar 5 stuks met lapis, daarna komen er nog 5 en daar blijft het dan bij. Wellicht daarna maar eens kijken naar marmer, of een andere plaat .
Zal dan aan de foto liggen of aan mij, maar bedoelde meer die lijnen van het vorige model. De verschillende hoogtes kan ik wel goed zien maar kom op Pascal, laat je neus zien op Rikketik . Je kent mij al een paar jaartjes, voor ome Ferry is gratis geen vies wordt. He ben je vriend he
Mooie f1 auto, ik heb zojuist die van Nax besteld. Wel veel stickers helaas, begrijp niet dat Lego de blokjes niet bedrukt.
Ja ik snap je wel, je moet echt met een pincet te werk om het netjes te krijgen.
Was wel weer heel lang terug dat ik met LEGO aan de gang ben gegaan. Veel nieuwe steentjes voor mij gevoel. Maarja, het is ook alwel 13 jaar terug.
Voor de paar liefhebbers van printjes op HF; hoe blij je maar weer kunt zijn met een Garmin Fenix 8 Amoled…
Niks mis mee, ik heb er ook 2 en ben er super blij mee.
Gefeliciteerd
Haha wellicht, dit is in ieder geval het nieuwe model, maar dus met een nieuwe plaat en band. Als ik er bij kan zijn, dan doe ik dat! Maar ben er nog niet zeker van…
Snap dat het voor jou geen vies woord is, voor mij wel …
Goedenacht Henri