Wat dragen wij vandaag CXII

Hoe oud Jasper? Ik vind hem mooi maar zal wel weer een klein maatje zijn :disappointed:

1 like

Dank je!

Heb van jou geleerd hoe het niet moet,dat is ook veel waard :rofl: :joy: :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Gefeliciteerd met je de Ville, heel mooi die wp en dan de datum op 12 uur :ok_hand:. Wens je natuurlijk veel draagplezier :+1: :ok_hand:

1 like

Mooi. Veel draagplezier.

26 likes

Gefeliciteerd met deze lekkere Record, wens je heel veel draagplezier en doet ook nog eens je naam eer aan :+1: :ok_hand:

1 like

Blijft een mooie IWC John, keuze van de band erg goed :+1:. Weer eens wat anders dan een PP en minder gezeur toch :wink:

1 like

Met het weer van de afgelopen dagen is het heerlijk om de hond uit te laten .

29 likes

Ik zie het al, stank voor dank. Ben ik daarom uren met je bezig geweest om het vak te leren :stuck_out_tongue_winking_eye:.
Nee joh, je hebt helemaal gelijk ik laat het aan mijn personeel over :wink:

1 like

33 likes

Gezeur komt eerder door aan het horloge gekoppelde gedrag. :wink:

1 like

Pff, heus niet makkelijk met 2 knallers als NA :sweat_smile:

23 likes

Valt allemaal best wel mee als je elkaar persoonlijk kent :wink:, ben zelf ook wel eens als een hork weggezet maar je moest eens weten hoe lief ik ben :grin:

:joy: Echt he.
Ik ga verder niets zeggen, negeerfunctie is geactiveerd. Geen last meer van kleuters. :100:

Mn Portugieser is zeker lekker en bruine croco staat m goed inderdaad. Dank voor het compliment.

Plaatje van vanochtend

20 likes

Ja joh, het leven is zo zwaar, zo zwaar. Kwestie van doorbijten en alsnog gefeliciteerd met 2 NA’s. Tis niet makkelijk, maar we leven met je mee :+1: :ok_hand:

2 likes

Ze zeggen toch wel eens: gekken trekken elkaar aan? :wink: Grapje hoor. Voordat je ook in de gordijnen vliegt.

1 like

Heel veel kracht en sterkte. :100:
…en veel draagplezier uiteraard!

2 likes

16 likes

Pffff ken onderhand de helft van het HF, dus zitten we met z’n allen in een gekkenhuis. En nee Ronnie, mij krijg je niet in de gordijnen meer, wel een beleeft tikkie terug :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like