Wat dragen wij vandaag CXII

Heel mooi horloge Wim, wij zouden goed overeen komen wat betreft horlogesmaak me dunkt…

1 like

Enkele dagen terug gespot in Zeeland. Vandaar nog eens aan de pols.

21 likes

Proficiat Vincent, prachtige aanwinst!:watch:

1 like

27 likes

Bedankt Gerard!

1 like

18 likes

25 likes

Ik zou bijna geneigd zijn om te zeggen dat je me rustig een PB kunt sturen, mocht het toch niet bevallen. Ik krijg spontaan weer zin in een Alpinist. :slight_smile: Mooi man!

Eentje in goeie staat gevonden?

1 like

Je gaat even geduld moeten hebben. Ik heb het net in het alpinist only topic gepost: ik kijk al 9 jaar naar dit model, en het is vandaag pas voor het eerst dat ik een alpinist in mijn handen heb. Positief verrast. Staat me erg aan. Het doet me ook terug denken aan die lang vervlogen tijden toen Seiko ongemeen veel kwaliteit voor het geld te bieden had.

Ieder ‘ik zoek een eerste mechanisch horloge’ topic werd toen beantwoord met koop een skx007, sarb017, sarb033,… Heerlijk.

Jip, vind ik wel. Is erg net gebleven. De prijs was minder net :smiling_face_with_tear:

7 likes

Proficiat, zeer mooi. Band staat ook top :+1:t2:

1 like

Thank Jurgen :blush:

1 like

Vandaag een leuke match met snoopy Moonswatch en snoopy sweater!

17 likes

Top. Gave combinatie ook. Congrats!

1 like

Thanks Anthony :facepunch:

1 like

Avondwissel, alvast weer klaar voor morgen.

29 likes

Horloge met veel verschillende theorieën over waarom en voor wat het gemaakt is.

10 likes

Mooi catch Vincent.
Dit is toch de Sarb017 dacht ik.
Of een look a like. :+1:

1 like

Thanks. Sarb017, klopt helemaal.

1 like

Lekker hoor. Gefeliciteerd.

Houd hem tenminste even tot de volgende GTG, wil je?

3 likes

Ja, dat is zeker een topper!
Maar ik weet zeker dat iedereen die jouw denim, de zwarte of mijn metalexemplaar op de pols heeft gehad ook meteen snapt dat dit een bak kwaliteit is met een originele vormgeving.
Heuhhhh origineel? Ja, in de executie; vlakke lumen, total mat finish, moderne band.
En last but not least schitterende wijzerplaat in geraffineerde kleurstelling.

Nog een klein bewijsje …

27 likes