Eerder vandaag, licht en donker
Welterusten
Je slaapmutsje past mooi in het rijtje met eieren & kaas, de krentebol, de Squale met bloem en de sloop-Casio (en misschien vergeet ik er nog een paar)
Hoi man!
Wat een leuke reactie! Morgenavond hebben we kaasavond (met een goed glas wijn erbij) en dan proost ik er een op jouw gezondheid.
Welterusten.
Hahaha goed opgemerkt @Harpoen
Het is soms net Groudhog Day hier op HF, de eerste die straks zullen reageren zouden @jan13 en @Mausje75 best wel eens kunnen zijn
Slaap zacht HF ik hou de wacht
Het mooie is voor mij dat er toch een soort van verbondenheid is ontstaan. Een verbondenheid met mensen die je in de meeste gevallen nog nooit hebt gezien. Dat is bijzonder… en leuk!
Ja dat zeker
Dat ziet er goed uit waar zit je?
Goedemorgen Jan, zo te zien heb je in de Damasko wel je dagelijkse beater gevonden
Zag dat je je CWC zelfs te koop had gezet groot gelijk niet meer dragen is bij mij ook altijd verkopen.
Ja Dan, er volgen er nog meer. Ik probeer naar een 3 piece collectie te gaan. Damasko als dagelijks horloge, Grand Seiko voor de sjiek en klus-horloge (Baltany) als ik ruig aan de gang ga. SVP, hou me niet aan mijn belofte.
Ook op leder lekker
Is ook echt genoeg