Wat dragen wij vandaag CXII

Ouwe flipperaar, kan elke keer weer lachen als ik iets bij je terug zie komen waarvan ik dacht te weten dat je het al had. Nog een reden om deze toch op mijn lijst te houden, blijkbaar leuk genoeg om terug te kopen…

Geniet ervan kerel!

3 likes

16 likes

Dank je wel! ik heb gewoon een min of meer vaste collectie van pak em beet 10 horloges die in wisselende roulatie wel of niet even in de collectie zitten. Ik hoef ze niet alle 10 tegelijk…:nerd_face:

3 likes

22 likes

16 likes

Een Swatch Twice Again, een cadeautje van mijn vriendin

11 likes

Opnieuw :wink: gefeliciteerd!

1 like

Haha dank!

Even op een ander bandje gezet.

19 likes

Ja ik weet het, een Rollie tt sub, is uit de gratie. Maar ik vind hem nog steeds mooi, ook al is die volgens sommige fout :wink:

Fijne dag iedereen :+1:

19 likes

Kan eigenlijk niet he Wil, zo mooie GS is een zondags horloge die je alleen op zon en feestdagen mag dragen :+1: :wink:

1 like

Had je deze even uitgeleend aan @estorino :wink:, blijft een mooie Squale, ook die van jou hoor Estorino :+1:

1 like

Leuk deze invicta Cihan :+1:. @Jesus kijk je mee, alleen jij weet wat ik bedoel :wink:, broederliefde :smiley:

1 like

Nee hoor is een compleet andere variant. :wink:

1 like

Wij krijgen meer service, altijd weer die blauwe enveloppe voor een bijdrage in de brievenbus :disappointed:

Leuk die Eagle seven, zie je niet zo vaak hier :+1:

2 likes

13 likes

Dat is niet rommelig, dat is netjes. Moet je mijn bureau eens zien, noem het maar een Flodder bureau :wink:. En een mooie Speedy :+1:, jammer van het mouwtje haalt een stukje weg van zo’n mooi horloge :smiley:

1 like

Ik lees, hernieuwde aanwinst, dus bij deze een hernieuwde felicitatie :+1: :ok_hand:. En nu niet meer verkopen, spijt komt na de zonde :smiley:

1 like

Ik vind het zo leuk dat dit horloge onder verschillende licht omstandigheden zo ontzettend anders kan zijn.

Van bijna zwart…

Via donkergroen…

Langs mosgroen…

Tot weetikveelwatvoorgroen.

21 likes

Rondje rond de kerk :wink:

Is wel mijn blauwste chronograaf geloof ik :blue_heart:

12 likes

Is toch heel lief van je vriendin, nooit meer wegdoen he. Is met liefde gegeven, wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:

1 like