Goedemorgen!
Mooi hoor!
Hij is mooi hoor!
Thanks Ronnie. Toont maar weer eens aan dat er in elke prijsklasse originele ontwerpen te vinden zijn die ook nog interessant en/of mooi kunnen zijn.
Wat is het toch een fijne hobby he?
Dat is inderdaad het leuke van de hobby. Maar als ik jouw verhaal heb begrepen gaat dit een tijdelijke snack zijn of niet? Dat ik begon had ik het idee dat ik al mijn horloges voor altijd zou gaan houden, maar dat idee begint (gelukkig) wel een beetje te slijten. Sommige horloges blijf ik verliefd op en bij anderen begint de verveling een beetje toe te slaan.
Ah, zou het daarom zijn dat mijn gezocht topic gevlagd is? Blijkbaar zijn er meer mensen die het zo interpreteren maar dat is helemaal niet de bedoeling. Ik had een EZM3 in mijn hoofd als laatste stuk van de vaste set van 6, maar heb in het verleden nooit de trekker over gehaald bij deze alpinist hoewel ik hem wel ooit eens wou ervaren. Maar als hij zich staande zou houden in de set, dan hou ik deze en komt de ezm3 er gewoon niet. Maar ik koop geen horloges waarvan ik vooraf al weet dat ie weer weg gaat.
Hoewel dat bij ons mischien onderbewust wel zo is terwijl we onszelf andere dingen wijs maken, Maar dat is voer voor psychiaters