Mooie Longines, Arjen!
Dank je Piet
Zo’n meesterwerk mag je wel tig keer posten van mij. Heel mooi horloge!
Dankjewel!! De mijne ook, dus mooi beeld hoe het eventueel zou staan .
Is toch ook een lekker horloge de 54 , over tooltje breken gesproken. Assie kreeg het voor elkaar om mijn Bergeon te slopen, maar ja, ze doet wel al het werk
Toppertje Chris, heel mooi . Gek he, dacht vroeger dat Zwitserse horloges het summum waren. Maar de Japanners kunnen er ook wat van, sterker nog. Eerst volgende wordt weer een echte Jap
Mooi deze Certina , nu ben ikzelf een liefhebber van meshbanden. Maar op sommige horloges vind ik het persoonlijk niet staan. Ik zou op die mooie Certina zelf een leerbandje doen
Weet ik alles van, iedere dag weer
Heel mooi deze Longines, heet ook niet voor niets Flagship. Doet zijn naam eer aan . Moest wel lachen, je weet dat Assie een open heart een wp met een gat noemt. Nu heeft zij een Citizen moonphase, vroeg ze is dit nu ook een gat. Zo ja, kan ik met themaweken meedoen. Lekker beetje sarren natuurlijk. Nee Assie is gewoon 1 geheel die plaat
Sorry, kom ik weer met die Seadweller. Ga deze steeds mooier vinden en echt hij draagt o zo fijn
Fijne avond iedereen
Zit zelf ook regelmatig een mooie bruine ervoor te zoeken, maar kan de knoop nog niet doorhakken
Persoonlijk vind ik allebei de banden niet staan, bij dit leuke vintage horloge.
Zou eerder voor zoiets gaan.
Maar er zijn natuurlijk nog veel meer mogelijkheden.