Wat dragen wij vandaag CXII

HAAR, Hamilton was toch echt een Hij. Joh en als het zonnig is, lekker eindelijk eens genieten. Horloge beetje schuin en je hebt nergens last van :wink:

Mooi bij blauw

35 likes

19 likes

Komt tijd, komt raad Dan. Ik had het gisteren, een hoop geklooi op het HF. Tijdje wachten en dan komt het altijd wel weer goed (hoop ik) :smile:

1 like

Goedemiddag HF.

31 likes

Gebeurt mij nu nooit he, ik vind nooit een horloge bofkont, maar ja ik loop ook geen Marathon he, beetje lui :wink:

1 like

Mooi die Cosmonaute :+1: en zoals ik al zei, groen is ook de kleur van 2025 :wink:

1 like

Dank je wel maar hij is tocht echt zwart😀

1 like

18 likes

Gefeliciteerd Piet met deze mooie Seiko, wens je er veel draagplezier mee :+1: :ok_hand:. Enne misschien een schakeltje ertussen, lijkt wel of de band heel strak zit :wink:

1 like

Tromp en de Ruyter waren ook een hij. Toch waren de Hr.Ms. Tromp en de Hr.Ms. de Ruyter zusterschepen :grin:

1 like

Spannend, benieuwd wat hij komt brengen??? Misschien wel een Seestern of iets anders, enfin we horen/zien het wel :smile:

1 like

Zo’n mooie Navitimer :+1: en wat doet Tony, verstoppen onder de mouwtjes :wink:

1 like

We kunnen weer naar buiten :sunglasses:

Of naar binnen :rofl:

21 likes

Nietes, bij mij is die groen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Waren hun tijd veel vooruit, waren transgenders :stuck_out_tongue_winking_eye:
Maar zonder dolle, ik stam vanaf mijn moeders kant echt af van Tromp. Mijn moeder kreeg nog een heel klein beetje erfenis, ik pieste naast de pot. Karma?

25 likes

Is toch de Astron SBXC003? Hele mooie kleur wp :+1:. Ben aan het aftellen, volgende maand komt de SSH109j1 ook een plaatje om te zien :smile:

Dank Ferry! Niet te verhelpen helaas. Gelukkig hebben we de skilift nog. :slightly_smiling_face:

1 like

Nee, hij zit prima zo. Ik heb gewoon dikke poten :rofl:

2 likes