Home sweet home
Schijt aan hebben, eerst beter worden. Dus beterschap en af en toe kijken naar je Seiko, doe ik ook vandaag en dan genieten
Hij is blij met z’n baas, dus altijd die glimlach op de plaat. En dat doet ie echt 2x p.d
Gefeliciteerd Bert met deze topper van een Seiko, wens je natuurlijk veel draagplezier
Kijk daar heb ik nu een hekel aan, vaak zie ik het mouwtje over een mooi horloge. Net zoals bij jou, zo zonde, nu mis het lijnenspel van de kast. Tis dat ik hem ken, maar niet iedereen kent dit horloge
Feliciteer oma maar met haar verjaardag van het HF , o ja, heb nog een Orisje liggen rond haar geboorte jaar
Gefeliciteerd Frank met deze topper en wat gaaf die lume, benieuwd hoelang die dat vasthoudt. En natuurlijk wens ik je veel draagplezier
Vandaag mn olie projectje weer eens om
Deze goedkope casio een paar jaar geleden aangeschaft om te vullen met olie
Nu jaren later nog steeds probleemloos ,geen lekkage oid
Een x de baterij vervangen in plusminus 3 jaar …
Word ik nog aan het werk gezet ook, oke iets boven de opglichtte 97. Heeft mij wel zeker 5 min. gekost en ik reken per minuut he . Maar goed ben in een goede bui, zal geen factuurtje sturen
Niet gelijk met grof geschut komen, met praten bereik je veel meer. Zeker met die mooie Breitling om de pols
Goed gedaan, is precies alsof er geen glas in zit