Wat dragen wij vandaag CXII

Dank Ferry, precies de redenen waarom ik er twee heb haha! En ook leuk, geen kroon!

16 likes

Mooi setje zo hoor👌 Veel plezier ermee!

2 likes

Gefeliciteerd Gup met je Omega, wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:

1 like

Wat een verschil van 1 letter al niet doet he :wink:

1 like

Wat was de thema?

1 like

Fijn dat je hem weer hebt, en nu luisteren naar ome Ferry. Deze gaat NOOIT meer weg, lekker van genieten :+1: :ok_hand: :wink:

1 like

Heel slim Alex, zie de stress al bij al die mensen met veel automaten, of quartz horloges. In februari geen grab and go :rofl:
Enne proost he :smile:

Thanks

1 like

36 likes

Hahaha op het moment twee automaten, waarvan een no date, dus die klus is zo geklaard!!

Dank! Gaan we van genieten.

1 like

Fijn weekend allemaal.

16 likes

Gefeliciteerd Ronald met deze mooie Venezianico, wens je natuurlijk veel draagplezier :+1: :ok_hand:. Zijn trouwens best wel populair die Venezianico’s, zie ze steeds vaker voorbij komen. Nou ja op die van mij na dan :grin:

16 likes

Mooie Omega @Gup, gefeliciteerd en veel plezier ermee :+1:.
Ziet er nog strak uit. Van welk jaar is dit fraaie horloge?

2 likes

Mag ik je hier feliciteren met je Rolex en de Tudor, ben nogal schuitig met de likes en zijn snel op :wink:. Wens je natuurlijk heel veel draagplezier :+1: :ok_hand:

1 like

Pffff een kniesoor die daar op let tach, maar kwam dat ding tegen en Assie zei “gewoon kopen joh”. Nu ben ik wel gek, maar toch net niet te… :wink:.

Geen idee, zijn al zoveel horloges gepost. Maar je zou kunnen kijken natuurlijk :stuck_out_tongue_winking_eye:

Dankjewel, ik ben ook door mijn likes heen. Dus bij deze een like voor jouw reactie

1 like

Dank Paul! 70’s gaf de verkoper aan :man_shrugging:

2 likes

Dankjewel hoor :+1:t2:

Heb er al eens eentje gehad en op een gegeven moment weer weggedaan.

11 likes

Wec seizoen weer begonnen :grin:

5 likes