Wat dragen wij vandaag CXII

Zeg dat maar even tegen Assie62, die ga ik nu echt uit haar nest schoppen :wink:. He maar ik was er al om 08.30 uit he en dat is voor mij heeeeel vroeg :smile:
Heb wel gelijk ff 20 horloges goed op datum gezet en toen vond ik het wel welletjes, lui he :wink:

2 likes

Bandje ‘inlopen’

12 likes

Fijn weekend!

26 likes

Geschenkje gekregen van mijn zoon :heart:

35 likes

16 likes

Niks aan de datum hoeven doen :innocent:

Wel grappig zoveel foto’s met de 29 in het datumvenster :yum:

31 likes

Ha die mazzel had ik vandaag ook, nou ja moest er toch wel voor de komende maand 20 goed op datum zetten :wink:. Maar ik doe met je mee Robbert :smile:

1 like

20 likes

Zo eerst de vroege vogels voor 06.00 uur een like gegeven, das pas vroeg zeg :wink:

1 like

Prettig weekend.

20 likes

Oh, jawel hoor. Prachtige nieuwe Genève met wat steentjes op de plaat uit 1954, maar die gaat vandaag of morgen eerst even op een spa-retraite voordat hij volwaardig mag meedraaien in de hoofdmacht.

Grappig is dat zowel de band als de lugbreedte 18mm zouden zijn, maar er gaat ergens wel is mis inderdaad. :grin:

Er zat ook nog wel een geinig metalen bandje bij, maar ik draag dit soort horloges liever op leer.

8 likes

Is dat zo? Pfff ben ik blij dat ik (niet echt chrono, maar lijkt wel :grin:) geplaatst heb :+1:

1 like

Gefeliciteerd. Dikke maand voor jou!

2 likes

Ik had het horloge al een tijd toen ik er in een horlogepraatje met iemand achter kwam dat hij groter was, dat was me eigenlijk onbekend.
Dus ik merk geen verschil

1 like

We beginnen het jaar goed inderdaad. Maar het is nu ook wel even klaar voorlopig.

3 likes

Lekker strak Harry :+1: en we waren beiden op de zelfde tijd ons nest uit, nou ja, denk jij iets vroeger :grin:

1 like

Wederom, de MS24, blijft een onwijs lekker horloge! Mooi weekend HF!

19 likes

Someone to watch over you

34 likes

Groot gelijk, zeg ik ook elke keer :rofl:

1 like

Even een melding voor de luilakken, enig idee waarom er een datum op je horloge zit :wink:, juist :face_with_hand_over_mouth: om de juiste datum weer te geven :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like