Wat dragen wij vandaag CXIII

Dank :pray:t2:
Was even wennen maar ben inmiddels om. :blush:

1 like

Ongelofelijk smakelijk dit horloge… Fraai…

1 like

Goedemorgen een fijn weekend allemaal.

Vandaag de ouwe jonge hannes om.

25 likes

Eigenlijk uitstekend. Mooi afgewerkt en die hoge indices zijn prachtig. Echt veel horloge voor het geld.

Inderdaad portachtig geworden. Heel lekker. Ik heb hem geopend op 5 jaar en tussendoor nog een paar. Nu de laatste op 8. De rest moet weer rijpen :sweat_smile:. Eigenlijk is ie na 5 jaar gewoon goed. Hij zal daarna niet gek veel meer veranderen. Ik zou hem zeker opentrekken en van genieten! :beers:

5 likes

Van harte Fate :ok_hand:t3:. Hele mooie samenstelling :+1:t3:

1 like

23 likes

Geniet van het zonnetje!

22 likes

30 likes

32 likes

18 likes

Wat origineel! Leuk gedaan :blush:

1 like

Thanks mensen!

Als ik de noodzaak nooit krijg doe ik het ook niet. Dit is met recht een blijvertje. Sterker nog, ik ben heel erg blij met de hele linker kist. Dat zegt niemand wat, maar ik heb nu links m’n 12 dressy horloges, en een rechter kistje met 8 stuks: grootvader’s gouden vintage, en zeven sporthorloges van GS, Hanhart Serica en Seiko. Noem het een side collectie, als je geneigd bent die woorden te gebruiken. :slight_smile:

De rechter kist is ook cool, maar ik draag de linker kist vaker.

Ik hoop het!

Het heeft me genoeg gekost intussen, en eerlijk is eerlijk… Als je blij bent met wat je hebt is het gewoon een kwestie van lekker dragen en goed onderhouden.

8 likes

Zeker niet, de enige echte. Tijdloze schoonheid!

1 like

:thinking:

5 likes

Je bent om, welcome to the dark side :grin:

5 likes

Zoals ik in een ander topic al zei:

Guddumme. Au.

:wink:

Maar daarna is het echt echt afgelopen. Nou ja, tenzij ik een leuke Ebel tegenkom.

Hmmmmm. Tja. Fate amenable to change is geen slechte forumnaam. :rofl:

6 likes

Mooie dag!

21 likes

23 likes

23 likes

18 likes