Begrijpelijk. Veel draagplezier gewenst Fate.
Komt er nog een NA topic?
Ik moet nog even nadenken. Mijn Kurono Tokyo heb ik ook niet van een NA topic voorzien, puur omdat er niet heel erg veel over te vertellen is: Ja, het is art deco ontwerp, ja, ik heb zo’n ding gescoord.
Maar de Reverso is een ander beestje, al vraag ik me dan weer af of men niet al lang weet wat de geschiedenis van JLC en dat horloge is. Hoe dan ook, misschien dat ik er morgen nog eens voor ga zitten.
Veel plezier!!!
Thnx!
Misschien een topic na een maand of 3 …
- beklijft hij als gehoopt?
- vergelijken tegenover een paar andere uit de collectie
- welke horloges krijgen het lastig sinds de komst?
…
Los hiervan is het altijd leuk om uitgebreid te lezen over de jacht op het horloge, wat je begeesterd aan het horloge, en waarom je net deze configuratie gekozen hebt.
Er komt hier ook iedere dag nieuw volk binnen, er zijn altijd mensen die niet eens van het bestaan van een reverso weten.
Doet me er aan denken dat ik nog nog een NA topic voor de alpinist moet pennen.
Ik vind het heerlijk om NA topics te lezen.
Vaak kom je achter allerlei nieuwe informatie over horloges die je niet eens kent, of waar je na zo’n topic toch met een ander gezicht naar gaat kijken. Er komen regelmatig horloges langs waar ik totaal niks mee heb, maar door de enthousiaste uitleg of gemaakte foto’s “in het echt” ipv in een studio die een horloge opeens laten opleven.
De Citizen Chronomaster is voor mij een goed voorbeeld daarvan.
Toverland?
Duinrell…
Prachtig horloge! Gefeliciteerd.
Van harte gefeliciteerd met dit prachtige horloge!
Woorden schieten inderdaad te kort bij horloges van deze grandeur, maar dat is nu precies waar jij goed in bent… in het gebruik van ‘woorden’.
Ik kijk uit naar je NA topic!