Is dit de 41 of 43? Blijft een tof model
Dankjewel🙏
Dan snap ik idd dat je hem hebt verkocht. Fijn om te horen dat je nu een mooi exemplaar weer hebt gekocht!
Duidelijk.
Ja ik heb een fotografisch geheugen dus vandaar dat ik jou ook heb benaderd, want ik wist dar jij een Ploprof had. Blijft een topper, heb die van mij ook nog steeds🤤
Dit is de 41, hij oogt alleen wat groot op deze foto vind ik zelf. De 43 wordt te groot voor me. Vind het een heerlijk horloge om lekker zorgeloos te dragen. Goede vakantie beater
Een mooie Helson Skindiver. Even wat info🙃
Je kunt het niet over de Helson Skindiver hebben zonder de Blancpain Fifty Fathoms te noemen. Niet alleen omdat de Skindiver qua uiterlijk vrijwel een replica is van het originele Fifty Fathoms-model, maar vooral omdat de Fifty Fathoms een van de meest invloedrijke horloges van de 20e eeuw is.
Als je de geschiedenis kent waar de Skindiver een eerbetoon aan brengt, ga je het horloge met heel andere ogen bekijken. Dan zie je het niet alleen als een vintage-stijl duikhorloge, maar als een hommage aan een mijlpaal in de horlogewereld – een echte klassieker die diepgeworteld is in de traditie van het duiken en horlogemaken.
Daar staat Helson natuurlijk al jaren bekend om, eerbetoon doen aan iconische horloges
Mooi man. Geniet ervan.
Thnx Vincent.
Het was een lange zoektocht. Ben er heel blij mee.