Slaap lekker, fijn paas weekeinde.
Ik zou nog een wat uitgebreidere toelichting geven op de ervaringen met mijn Nostas Audace.
Het is een geinige klok. Iedere keer als ik er naar kijk word ik wel blij. Vooral van een schuin aanzicht, door z’n mooie lijnenspel en echt wel een uniek design. Ondanks dat ik ook een voorliefde voor “hommage” horloges heb, kan ik vooral het eigen karakter van het horloge waarderen.
Toch snijdt er een kleine gedachte dat hij geen eigen inhouse uurwerk heeft maar een Seiko. Uitermate betrouwbaar maar het voelt toch een beetje als een speedboot met buitenboordmotoren. Net iets minder “echt” ofzo.
Dan de band. Die is natuurlijk erg gaaf geïntegreerd in het design. De schakels zijn echter wat stug en daardoor voelt het horloge wat inflexibel bijna als een slavenarmband. Daardoor draagt hij niet zo lekker. Er zijn geen micro adjustments dus je kan hem ook niet altijd even lekker op maat krijgen.
Al met al vind ik het een heel mooi horloge. Voelt helaas nog een beetje minder door geen eigen uurwerk en zit toch niet zo lekker om de pols. Het GTM mechanisme werkt heel prettig. Ik heb hem in Kuweit veel om gehad om de verschillende tijdzones goed in beeld te hebben. Het is geen onprettig horloge en het design maakt ontzettend veel goed. Ik zou hem zo weer kopen voor een leuke tijd samen
Bedankt voor het delen. Wordt gewaardeerd.
Mogguh Eddie, werk ze
Fraaie Timex Henri
Echt n mooie band!
Werk ze nog.
Dankjewel. Mag nog tot 07:15 uur en dat is als iedereen op tijd is.
Ik had vroeger ook nachtdienst, wat een ellende met die laat komende collega’s. Ik zorde ervoor om altijd ruim op tijd te zijn als ik de nacht moest aflossen.
Helaas is niet iedereen zo.
Mogguh. Ik heb der nog 3. Jij ook sterkte