Wat dragen wij vandaag CXIV

Gelukkig heeft het nauwelijks consequenties. Moeten er nu tegen PSV maar 3 punten worden gepakt :wink:

1 like

35 likes

Dwars door de Haarlemmermeer gefietst van noordwest naar zuidoost. Hoop lelijke nieuwbouw maar gelukkig ook genoeg moois!

26 likes

25 likes

Airborne Museum @ Arnhem

32 likes

Nog even in de tuin… :sunglasses:

28 likes

Heel tof! Vraagje, hoe draagt hij? En is het een beetje te doen met eventuele andere bandjes? Zit er ook voor te kijken maar dan in het groen :smile:

1 like

30 likes

33 likes

30 likes

Heel goed! Dit is de 40mm op mijn 17cm pols en vind dit nog steeds één van de comfortabelere banden uit mijn collectie.

Door de quick release is het wisselen van bandjes zo gedaan :+1:t3: geen tools nodig! Een greep uit mijn collectie:

18 likes

28 likes

Niet tevreden over het bandje en nogmaals m’n zak met bandjes doorgespit.
Ja, deze heeft de mooie kleur:

30 likes

Haha :sweat_smile:
Ja, misschien heeft het daar wel mee te maken. Heb ooit overwogen om me bezig te houden met binnenwerkjes van horloges. ‘Wishful thinking’ uiteraard… het is enkel bij overwegingen gebleven. :joy:

2 likes

Laten we dat ff doen dan :smile::muscle:t2:

Goedenavond HF vrienden,
Komende week wordt het volgende thema, “toon je gmt horloge" dit vanaf post 3232 in het topic themaweken horloges.
Wel goed de inleiding lezen en naar de voorbeelden kijken, lekker makkelijk toch :smile:.

Wens iedereen een leuke themaweek :+1:

3 likes

Heerlijk weekje rust dan hier :joy:

Hier nooit rustig gelukkig, thema is in het topic themaweken :smile:

14 likes

Remova H2O :+1:t2:

21 likes