Wat dragen wij vandaag CXIX

20 likes

Hoe klein is klein bij deze :thinking:
Ik vind hem mooi :slightly_smiling_face:

1 like

36mm

1 like

20 likes

34 likes

28 likes

30 likes

Vandaag een coke and a smile

28 likes

31 likes

21 likes

Dagje pretpark met de kids.

19 likes

En? Voldoet dit horloge aan je wensen?

31 likes

Dit droeg iemand op DDay hier op Juno Beach.

En dan deze nog

20 likes

Vandaag een Kamado dagje, men zus komt langs met familie effe lekker chillen vandaag.
In overleg met men zoon zijn kado aan mij omgedaan.
draagt wel lekker overgins en ziet er niet verkeert uit.

14 likes

Het is mijn eerste ‘echte’ horloge, en eerste automaat, dus ik heb niet veel vergelijkingsmateriaal. Maar ik was op zoek naar een laagdrempelig begin in de horloges, en toen kwam Casio hiermee.

Naar mijn bescheiden mening is het écht een topper. Voor 270€ heel veel waar voor je geld, iedere blik die ik er weer op werp tovert een glimlach op mijn gezicht, gecombineerd met de verwondering over zoveel techniek in het automaatje om mijn pols.
Misschien zijn het de wittebroodsweken :slight_smile:

Maar ik vind hem prachtig, de band voelt kwalitatief echt goed en degelijk aan, hij is mooi gepolijst en ik vind de open achterkant met zicht op het uurwerk ook leuk.

De lume valt wel tegen en de antireflectie kan beter, maar verder niks op aan te merken!

2 likes

5 likes

14 likes

Pfff mensen zit hier te bakken, jaja het ook nooit goed bij ons :grin:. Of we klagen dat het warm is, te koud of over de regen. Toch wel lekker dat ik hier kan/mag klagen, maar goed even tussen door heb ik nu een Japanertje om de pols. En nu weer snel bakken in de zon :sunny: :sunglasses:

Fijne dag iedereen en geniet van het :sunny: :+1:

36 likes

Even de TH veilig weg gelegd…

Even iets met gegarandeerde WR :diving_mask: :shark: voor de middag activiteit :sun_with_face:

9 likes