Wat dragen wij vandaag CXIX

20 likes

Goedemiddag hf vrienden, na een hoop geklooi gisteren. Opladen, tijd en datum heb ik vandaag deze lichtgewicht G-shock GST-B300SD-1AER om de pols :wink:. En nee, ik ben niet aan het klussen. Nou ja, nieuw thema bedenken en uitwerken voor komende week is toch administratief klussen :grin:

Fijne dag iedereen :+1:

11 likes

One of my grails! Let me know if you ever feel like selling or trading it

1 like

11 likes

Ik heb toevallig gelijke kleurstelling vandaag :sunglasses::beers:

29 likes

Vers terug van de spa

27 likes

Lekker licht man en dun neem ik aan, mooie kast met korte poten :+1:. Tuurlijk ben ik weer eigenwijs, gewoon een zware knoepert om de pols :grin:

Ga je schamen Petra :wink:, maar hou a.s zondag/maandag maar goed de themaweken in de gaten :smiley:
En jij ook @Cav, ik verklap niets natuurlijk :wink:

Het lijkt wel op een licht krasje op de w.p maar eens goed kijken of het toch niet het glas is. Btw zie wel een duidelijk veegje tussen 6 en 7 uur. Maak eens een gewone foto, kijken of het dan opvalt?

Gefeliciteerd Hans :partying_face: maak er een leuke dag van. En leuke chrono om de pols, dus moet lukken :+1:

3 likes

Tja, dat is inderdaad minimaal €600 te veel. Ongevraagd kijk je al korting op dit horloge, dus lijst betalen lijkt me een dwaze actie.
Als je geen korting durft te vragen, dan laat je er eentje meenemen door iemand die buiten schengen reist. Dan is hij €3140

Of gewoon online bestellen voor €2850 incl bezorging. Koop je er een fles Champagne bij voor de ervaring
https://www.chrono24.nl/longines/longines-legend-diver--id35447621.htm?searchHash=8dfe2ddf_WpjjNy&pos=25

1 like

Lekker vet deze mooie Ferriova Squale David, wens je er natuurlijk veel draagplezier mee :+1: :ok_hand:.
O ja David, zoek Hagezezen op het HF. Als jij er een paar kent hoor ik dat graag en anders mogen Hagenaars natuurlijk ook reageren. Komt terug in een off-topic :wink:

Zekers Jasper, is ook een mooie :+1:

Mooi deze Furlan Lean :+1:, was het cadeautje nu in of exclusief vakantie :wink:

1 like

19 likes

Is dit die Harrods? Ik vind dat groen echt helemaal :fire:

1 like

Goeie Summer vibes deze combi zo :sunny::tropical_drink:
:palm_tree:

1 like

Gisteren een foto gemaakt, maar vergeten te plaatsen. Dat was de NA van vorige week

Wel echt vandaag, is de Ball

27 likes

De vandaag opgehaalde NA! :heart_eyes:

33 likes

Slechte supermarkt foto, maar wie herrinert zich Bud nog? :grinning:

21 likes

18 likes

20 likes

Merci beaucoup Fer! :+1:

1 like

Ben ik ook benieuwd naar, die van mij 2 stuks Samsung liggen als oud vuil in de la. Tja blijft toch een printplaatje om je pols, geen echt horloge :stuck_out_tongue_winking_eye:. Niets van aantrekken wat ik zeg he, dol maar wat :wink:. Hou je ons op de hoogte hoelang je het volhoudt :smiley:

Mooie CW Wim :+1:, is het nu Pink of zalm zal wel verschillend zijn door de lichtinval?

Nog even doorbijten Dan tijdens de vakantie :sunny: :sunglasses:, denk nog een weekje? O ja Dan, ook voor jou: zoek hagenezen op het HF komt wel terug in een off-topic :wink:. Dus als je er een paar kent?

Jaloersmakend Brick deze Gilt :+1:, zag ik nu dat je ging bbq’en en ik niet uitgenodigd :stuck_out_tongue_winking_eye:

Heb ik gemist Dave, maar alsnog gefeliciteerd met je Avenger, wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:. Hoop dat jij je lesje hebt geleerd en niet meer verkopen :wink:

He Ronnie, gefeliciteerd met deze SD echt een topper. Wens je natuurlijk veel draagplezier :+1: :ok_hand:

Eerst even je Certina :+1:. Tja Bud met Terrence, toevallig kon ik het laatst niet nalaten om 2 films van hun terug te kijken. Heerlijke humor en zo lekker nep :grin:

2 likes

Ook met de warmte is deze band comfortabel, doen ze goed bij Ebel. Sowieso wel onder de indruk van deze. Een probleem, nu wil ik een model met een wave band want die is stiekem nog cooler.

17 likes