Wat dragen wij vandaag CXIX

Thx :+1:

1 like

Nog even een middagwissel voor in de tuin

20 likes

Wakker worden met een espresso :no_mouth:

Normaal altijd veel vroeger wakker na een nachtdienst maar vandaag zo vast geslapen.
Nu nog 2 diensten en dan vakantie :sunglasses:
Maar nu nog even een boswandeling maken met de hond.

Dan kan ik er wel weer tegen tot morgenochtend.

32 likes

?? :rofl:

1 like

Ik zit er klaar voor om 20u :muscle::grinning:

@fredpanarai1 ook :wink:

Assie niet :grinning:

3 likes

32 likes

Zeker weten David :+1:, tour nog gezien vandaag. Was gisteren echt wel een mooie etappe. Vandaag jammer voor van de Broeke, meer zat er niet in :smiley:

2 likes

Ik ben geen liefhebber maar heb het soms wel op staan. Ik kan erg genieten van de beelden van het mooie Franse platteland. :ok_hand:

1 like

Zo wat mooi man! :+1:

1 like

Ik dacht doe een mooie Zwitser om de pols, zie ik ineens dat het een klein Chineesje is :grin:. Loop netjes voor een Chinees, maar ja zijn ook hardlopers daar :wink:

fijne dag iedereen :+1: en niet vergeten, morgen vrije keuze dag in themaweken :smiley:

16 likes

Ooo waar is het dit keer te zien?

1 like

Eurosport :+1:

1 like

Samen met m’n broertje:

30 likes

15 likes

Hoi Ed, die 2 kunnen wel een drupje water hebben :+1:. Fijne vakantie Ed :sun_with_face: :sunglasses:

Zal een mooie ontdekkingsreis zijn met deze mooie Explorer :+1:

Zal daar een hoop verandert zijn verwacht ik Joop, voor mij zeker wel 30 jaar geleden dat ik daar was :smiley:

Eens Sander, maar je moet wat he :wink:. Op de Tudor kan die het goed hebben een rubber bandje :+1:

Je bent een volhouder Hans met de Omega’s, wederom weer een mooie :+1:

4 likes

Net binnen

17 likes

Ha Petra, jij een Chinees om de pols. Ik ook een Chinees om de pols :wink:

1 like

:sunny::blue_heart:

28 likes

Vandaag weer eens gekozen voor de Cartier Santos XL, in staal/goud op bruin leer.

22 likes

19 likes