Wat dragen wij vandaag CXV

Hartelijk dank Jokke! :clinking_glasses:

1 like

Die van mij is de 356, die heeft geen bezel :slight_smile:

1 like

12 likes

Vandaag een oud gediende om de pols, laat mij nooit in de steek :smile: en tevens eentje die je maar zelden voorbij ziet komen, de Revue Thommen.

11 likes

Eieren koken, dus kan ik zo de bezel vakkundig gaan gebruiken :wink:

19 likes

Vandaag, ik zou zeggen uiteraard, de NA van gisteren

29 likes

Echt een mooie dress watch (mag ik dat zeggen, ja dat mag!) van Seiko deze Credor. Geen toeters en bellen, geen datum, weinig tekst en geen sec.
Ja, echt een mooie Seiko dus :+1:

Als man van de wereld mag jij gewoon een GMT om de pols en lekker van het kijken erna genieten. De tijd, is boeien toch, hebben we een tel. voor :wink: :+1:

Of gewoon eens wat anders, kan ook he. En zoals je weet Jur zwemt in het geld :stuck_out_tongue_winking_eye:

Puur een aanname, misschien kwets je hem nu juist en heeft hij maar 1 arm :crazy_face:

3 likes

34 likes

Toffe foto :ok_hand:

1 like

26 likes

Heel mooi gedaan deze foto en zowel de Presage als de Serengeti zijn top :+1:

Sorry Ben, heb ik helemaal gemist. Maar natuurlijk gefeliciteerd met deze topper van IWC, wens je ook heel veel draagplezier :+1: :ok_hand:

2 likes

17 likes

:joy::rofl:

1 like

Allemaal geleend, sta wekelijks met @Mr_Broke te keuvelen als we ons pakket op gaan halen bij de voedselbank :crazy_face:. Btw, die van mij zijn ook allemaal geleend :smile:

2 likes

23 likes

@Piet82 watskeburt met je Jenny, lekke band?

1 like

Nee Ferry, dat heet natuurlijke Patina :rofl:

2 likes

En je weet het Rik, alleen echte kerels hebben een Pam om de pols :wink:

2 likes

Echte mannen hebben een pam om🫤

15 likes

Gisteren gemist, heb het goedgemaakt bij je NA :wink:. Is toch een hele mooie DJ en dan zeggen ze dat tt helemaal uit is. Niet dus :+1:

2 likes