Wat dragen wij vandaag CXV

Leuk horloge :+1:, maar google lens laat mij in de steek. Wat is het merk?

@Ojjz heel mooi deze Omega :+1:

1 like

Dit vindt ik een hele mooie👍

1 like

Dreffa, Chronograph Suisse.

1 like

Gefeliciteerd met je Doxa sub en met de groene kleur van 2025, wens je veel draagplezier met deze knaller :+1: :ok_hand:

Netjes gedaan Dan, ook goed tussen de schakels he :wink:. Wens je een goed reis en oppassen met die Fransen, rijden en parkeren als een kip :grin:. Fijne vakantie en neem er maar 1 van mij :clinking_glasses:

1 like

5 likes

Omega :stuck_out_tongue_winking_eye:.

(en ja, ook op de achtergrond, goed gezien :+1:)

1 like

Je weet toch hoe ik ben John, doe ik bij alle horloges :smiley:, wel mooie Sinn en leuk dat zonnetje op de wp :+1:. O ja John, als je nog wat meer info wilt over Sinn horloges, ik heb een mooi boek van de Sinn. Ooit eens gekregen van een lid, maar die heet anders, ben ff zijn naam kwijt :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Topper David :+1:, echt eind van het jaar komt er nog 1 bij met een witte of kleurige wp :wink:

1 like

5 likes

Waarom kan google lens die van jouw met die wp nou net niet vinden? Zoek mij soms de blaren naar de horloges :smiley:

2 likes

Thx!!

2 likes

17 likes

14 likes

Met de Seiko Alpinist SPB155J1 in het toch wel een beetje troosteloze Emmerich…

14 likes

13 likes

Al 5 jaar in bezit en nog altijd vaak om de pols👌

15 likes

15 likes

Afsluiting! Fijne dag!

Op naar de volgende 4000 posts…

10 likes

9 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 4000 antwoorden automatisch gesloten. Discussie voortzetten in Wat dragen wij vandaag CXV (Deel 82).