Wat dragen wij vandaag CXV

Mooie big rose

1 like

Wat een aangename warm-blauwe wijzerplaat Henri, deze zou ik ook wel met plezier dragen, denk ik :heart_eyes:
Mooie Breitling.

1 like

Wow, dit is echt next level voor mij. Doet echt niet onder voor een trinity merk

1 like

Dankjewel John!:blush: Het is inderdaad ook een van mijn lievelingshorloges, zoals jij die prachtige Omega Aqua Terra hebt. Dat zijn pareltjes die bij ons zijn gaan horen en hopelijk ook mogen blijven. :pray: Mooi weekend gewenst!

1 like

7 likes

Ja, die zou ik ook wel willen. :sweat_smile:
Maar je bedoelt waarschijnlijk de Railmaster? :smile:
Daarbuiten nog een Connie Manhattan automatic en een jaren '30 zakhorloge in bezit van dit merk.
Maar ze zitten wel in mijn sweet spot. De kleine Planet Ocean, de AT, de Tintin, de Seamaster 300 heritage. Nog altijd erg dat ik een paar jaar geleden mijn dukaten voor andere zaken nodig had toen de Tintin nog betaalbaar was.

1 like

Thx, vind het icoontje echt een eyecatcher ook

Hahaha! ja natuurlijk! :sweat_smile: Ik zit aan een Ricard, zoals meestal voor het slapen gaan. Dat vertroebelt kennelijk toch mijn geheugen… :joy: De Tintin is inderdaad onbetaalbaar geworden. Ik ben inmiddels op een leeftijd aangekomen dat ik dat soort avonturen niet meer aan durf te gaan. Maar het blijft natuurlijk allemaal prachtig!

3 likes

Goedemorgen allemaal.

10 likes

15 likes

Goedemorgen :grinning:

26 likes

Chrono Saturday, goedemorgen

39 likes

Goeiemorgen HF! :pray::hugs:

22 likes

Goedemorgen allemaal. Happy Kingsday :partying_face:

25 likes