Zeker niet! Ben er nog altijd erg blij mee.
Klasse!
Pfff, das een beste…![]()
Wow 
 Jasper
Prachtige bijzondere Omega bij ! ![]()
Die BS is echt leuk/mooi, leuk Harry de datum op 12 uur en sec. subdial boven de 6. Ik noem het een dresser ook al zit de datum erop 
. Benieuwd wat de dialmaat is?
Mooie foto van de Alpinist Chris 
. en mooi die lume op de foto, kan gelijk naar themaweken 
.
Groot gelijk Willem, lekker schijt aan de dresscode. Hou ik wel van ![]()
Eigenlijk wel, maar dan wel een ander modelletje van de G-shock. Alleen de gekkies onder ons kopen duurdere. Oeps daar horen wij ook bij ![]()
Had ik het je al verteld dat ik die plaat op je OP mooi en bijzonder vind @automaatje 
 en zie hoe het licht de wp doet veranderen van kleur ![]()
Wel dragen he @seikoepson die Flik flak en ons beschermen tegen al het kwaad ![]()
Deze DJ moet je eigenlijk gewoon in het echt zien en dan met het zonnetje erop en dan goed naar de wp kijken, ja toch @Papadap 
. gewoon heel mooi deze ![]()
Lol, of gewoon net als @willemC schijt aan alles hebben en de rollen omdraaien met de kleding zoals die van Willem en dan een dress watch, duh het is 2025 hoor ![]()
Ik ben sowieso al geen fan van Nato (hoewel ik ze wel heb) maar heb die van Paul ook een like gegeven, tis wel de dag ervoor toch ![]()
Mag ik kiezen, de mooiste is natuurlijk de chopard maar de Ebel is voor de echte wereldreiziger en een leuk horloge ![]()
Blijkt uit je foto’s dat je het naar je zin hebt gehad en die Oris was ook geen straf vandaag ![]()
Mooi deze de Ville, zie je weinig voorbij komen en toch heeft ie een leuke uitstraling ![]()
En nu wel gelukt je CWC op het HF te posten, stoer horloge ![]()
Tis een leuke en een lichtgewicht deze leuke Timex Arjen 
, maar om hem nu als rare te bestempelen ![]()
Zo heb mij aan mijn woord gehouden, liken tijdens bondgenoten van Assie 
, moet nu tijdens een bakkie nog wel 20 min. dat gewauwel aanhoren ![]()
fijne avond ![]()
Mooie veteraan uit de koloniale tijd in India ![]()