Zeker niet! Ben er nog altijd erg blij mee.
Klasse!
Pfff, das een beste…
Wow Jasper
Prachtige bijzondere Omega bij !
Die BS is echt leuk/mooi, leuk Harry de datum op 12 uur en sec. subdial boven de 6. Ik noem het een dresser ook al zit de datum erop . Benieuwd wat de dialmaat is?
Mooie foto van de Alpinist Chris . en mooi die lume op de foto, kan gelijk naar themaweken
.
Groot gelijk Willem, lekker schijt aan de dresscode. Hou ik wel van
Eigenlijk wel, maar dan wel een ander modelletje van de G-shock. Alleen de gekkies onder ons kopen duurdere. Oeps daar horen wij ook bij
Had ik het je al verteld dat ik die plaat op je OP mooi en bijzonder vind @automaatje en zie hoe het licht de wp doet veranderen van kleur
Wel dragen he @seikoepson die Flik flak en ons beschermen tegen al het kwaad
Deze DJ moet je eigenlijk gewoon in het echt zien en dan met het zonnetje erop en dan goed naar de wp kijken, ja toch @Papadap . gewoon heel mooi deze
Lol, of gewoon net als @willemC schijt aan alles hebben en de rollen omdraaien met de kleding zoals die van Willem en dan een dress watch, duh het is 2025 hoor
Ik ben sowieso al geen fan van Nato (hoewel ik ze wel heb) maar heb die van Paul ook een like gegeven, tis wel de dag ervoor toch
Mag ik kiezen, de mooiste is natuurlijk de chopard maar de Ebel is voor de echte wereldreiziger en een leuk horloge
Blijkt uit je foto’s dat je het naar je zin hebt gehad en die Oris was ook geen straf vandaag
Mooi deze de Ville, zie je weinig voorbij komen en toch heeft ie een leuke uitstraling
En nu wel gelukt je CWC op het HF te posten, stoer horloge
Tis een leuke en een lichtgewicht deze leuke Timex Arjen , maar om hem nu als rare te bestempelen
Zo heb mij aan mijn woord gehouden, liken tijdens bondgenoten van Assie , moet nu tijdens een bakkie nog wel 20 min. dat gewauwel aanhoren
fijne avond
Mooie veteraan uit de koloniale tijd in India