Wat dragen wij vandaag CXV

Zeker niet! Ben er nog altijd erg blij mee.

3 likes

20 likes

Klasse!

2 likes

Mooi zonnetje.

14 likes

Survivor :drooling_face:

23 likes

Vandaag wordt er gezoemerd

25 likes

En weer wandelen

17 likes

En wissel naar de Poljot tonneau.

22 likes

Fijne avond.

42 likes

Pfff, das een beste…:ok_hand:

1 like

Avondwissel

22 likes

Wow :star_struck: Jasper

1 like

Prachtige bijzondere Omega bij ! :ok_hand:

Die BS is echt leuk/mooi, leuk Harry de datum op 12 uur en sec. subdial boven de 6. Ik noem het een dresser ook al zit de datum erop :+1:. Benieuwd wat de dialmaat is?

Mooie foto van de Alpinist Chris :+1:. en mooi die lume op de foto, kan gelijk naar themaweken :wink:.

Groot gelijk Willem, lekker schijt aan de dresscode. Hou ik wel van :+1:

Eigenlijk wel, maar dan wel een ander modelletje van de G-shock. Alleen de gekkies onder ons kopen duurdere. Oeps daar horen wij ook bij :wink:

Had ik het je al verteld dat ik die plaat op je OP mooi en bijzonder vind @automaatje :+1: en zie hoe het licht de wp doet veranderen van kleur :smile:

Wel dragen he @seikoepson die Flik flak en ons beschermen tegen al het kwaad :wink:

Deze DJ moet je eigenlijk gewoon in het echt zien en dan met het zonnetje erop en dan goed naar de wp kijken, ja toch @Papadap :+1:. gewoon heel mooi deze :ok_hand:

Lol, of gewoon net als @willemC schijt aan alles hebben en de rollen omdraaien met de kleding zoals die van Willem en dan een dress watch, duh het is 2025 hoor :wink:

Ik ben sowieso al geen fan van Nato (hoewel ik ze wel heb) maar heb die van Paul ook een like gegeven, tis wel de dag ervoor toch :smile:

Mag ik kiezen, de mooiste is natuurlijk de chopard maar de Ebel is voor de echte wereldreiziger en een leuk horloge :+1:

Blijkt uit je foto’s dat je het naar je zin hebt gehad en die Oris was ook geen straf vandaag :+1:

Mooi deze de Ville, zie je weinig voorbij komen en toch heeft ie een leuke uitstraling :+1:

En nu wel gelukt je CWC op het HF te posten, stoer horloge :+1:

Tis een leuke en een lichtgewicht deze leuke Timex Arjen :+1:, maar om hem nu als rare te bestempelen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Zo heb mij aan mijn woord gehouden, liken tijdens bondgenoten van Assie :wink:, moet nu tijdens een bakkie nog wel 20 min. dat gewauwel aanhoren :grimacing:

fijne avond :+1:

8 likes

Mooie veteraan uit de koloniale tijd in India :ok_hand:

1 like

32 likes

42 likes

28 likes

Avondwissel, volgens mij heeft iets het Omega logo opgegeten :crazy_face:

26 likes

21 likes