Wat dragen wij vandaag CXVI

Let niet op datum…

16 likes

Vandaag naar het strand! De zon doet‘en goed!

21 likes

Hey, die horloges herken ik! :wink:

32 likes

Kijk…Een Monster!

16 likes

Mooie bijpassende handschoen :blush:

1 like

Gefeliciteerd met je Hamilton. :ok_hand:
Geniet ervan.

1 like

Top :ok_hand:
Veel plezier ermee

1 like

Uit nieuwsgierigheid aangeschaft…

…maar snap hem tot nu toe nog niet…

10 likes

Hahaha, dat heb ik nu ook altijd met chrono’s als er meer dan drie wijzers op een plaat staan raken mijn hersencellen al oververhit :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

3 likes

Dat Chrono gedeelte is bij mij niet het probleem, maar wél het materiaal en feel van het horloge…laat staan de uitlijning van de bezel…:see_no_evil: En ja, dit is een echte. Ik heb er T O T A A L geen klik mee…dus:

Metal Case Mod…:grin:

Sorry voor de liefhebbers, maar: geen full set, geen originele band. Dus hier gaat werkelijk niets, maar dan ook NIETS aan verloren.

14 likes

Hahaha, verkeerd begrepen :smiling_face: maar ook ik heb niets met dat Bio plastic hoor.

1 like

Goedemorgen allemaal.

10 likes

13 likes

5 likes

Deze vanavond, vanwege het thema topic van Ferry @fredpanarai1 :slightly_smiling_face:

Respect voor Ferry, want hij doet het toch maar weer met zijn topic. Iedere week opnieuw! Ere wie ere toekomt. :ok_hand:

Fijne nacht gewenst.:four_leaf_clover:

24 likes

Goedemorgen :grinning:

22 likes

Goedemorgen,een mooie zondag gewenst :hugs:

29 likes

Helemaal mee eens Dan! :wink:

2 likes

Fijn om te horen Henri en Jan:+1:, maken jullie je borst maar nat voor het volgende thema :wink:

3 likes

Jij ook Jan, Henri en natuurlijk ook @pasd Dan, nacht zit er bijna op Dan :+1:. Moest pipi machen, kon het niet laten even te kijken :wink:. En nu snel nog paar uurtjes pakken :smiley:

4 likes