Wat dragen wij vandaag CXVI

His en hers :blush:

Fijne dag HF

25 likes

Nieuw, dan is het een mooie prijs, maar belangrijkste is dat hij comfortabel is :+1:

Lieve Fred, als je er écht vanaf wilt, dan wil ik heb wel overnemen, voor een lekkere sixpack.

1 like

Deze weer eens onder het stof vandaan getrokken

35 likes

13 likes

Leuke Patek :+1: en bijkomend voordeel, valt niet zo op bij de boefjes. Gelukkig maar :wink:

En zo is er voor ieder wat wils :wink:

Waar? Ik heb zwemdiploma’s hoor, hou wel van wat rust in een zwembad. Dus kom wel langs om te zwemmen :stuck_out_tongue_winking_eye:. Btw, je Damasko kan best wel wat water hebben :+1:

2 likes

Mooie Prospex Johan, vooral die w.p is heel mooi :+1:

Blijft een toppertje

23 likes

Yep, nieuw. JDM model.

1 like

Zie ze te weinig… Alleen kopen is altijd een dingetje.

wat dacht je @HeinW, laat ik er maar gelijk 3 bestellen, zie ik straks 2 van die mooie Orissen om mijn pols :+1: :grin:

Watskeburt @Eddie, of je horloge zit kneiter strak of je vel stroopt op, ouderdom :stuck_out_tongue_winking_eye:

Haha Dan, zou wel in de gaten houden wat er uit zijn achterwerk komt. Je weet maar nooit of die ergens een horloge heeft gevonden :wink:

Ha @wimm5 jij hebt een mooie CW om de pols :+1: maar welke heeft je vrouw om de pols?

3 likes

Zou ik er zo voor over hebben, hoef ik ook niet iedere keer garderobe aan te passen en van het keto dieet word ik ook gaar. Maar we houden vol :wink:

Waar Folkert? en fijne avond he, mot weer koffie drinken van de baas. Koffiepauze zegt ze dan :coffee: :smiley:

2 likes

Ja en eerlijk gezegd is het één van mijn favoriete horloges. Draagt goed bij een hoop outfits, zit lekker, goed afgewerkt voor het prijssegment waar die in zit. Moet ‘m eigenlijk gewoon vaker dragen.

Overigens zijn ze prima te bemachtigen als je je even aanmeldt voor de nieuwbrief :slight_smile:

2 likes

https://www.watches111.com/​reloj-solar-hombre-Seiko-Selection-SBTM319-JDM-39-5mm-100m-WR-cristal-de-zafiro-correa-de-acero-JDM-Mercado-interior-japonés-Hecho-en-Japón-p673589925

EU dus geen extra kosten.

1 like

Bedankt voor de tip!

2 likes

Zijn idd niet moeilijk te vinden, ebay, Timefactors en redelijk betaalbaar vind ik. bij die 2e iets goedkoper dan op ebay :+1:

1 like

Er zijn uitzonderingen he binnen de EU :wink:, ga zaterdag boeken, je raadt nooit waarheen :grin:. Maar via mijn maatje daar moet ik die toch voor een leuk prijsje kunnen krijgen, maar ja wil er ook nog een Attessa bij. Ga hem gelijk een app sturen :smiley:

1 like

20 likes

Weet ik, maar deze is echt €315 zonder extra en geen verzendkosten en snelle levering. Was een tip van onze @Jesus want ik wilde 'm eerst bij Sakura Watches bestellen.

2 likes

Dit dragen we vandaag

21 likes