Hoi! Ben met vakantie in Italië daarom mijn late reactie. Ik heb de Chronograph suisse via een social media contact aangeschaft. Leuk contact, echt een liefhebber
Wat een ellende he, vakantie wie zit daar nu op te wachten . Lekker genieten van je Chronograph suisse en ook van je vakantie dus
Heerlijk toch die opa-tijd
De 683?
Om precies te zijn de PAM02683… dus ja
Heerlijk maar ook vermoeiend, deze zijn van mijn dochter 1 van bijna 4 en de tweeling van 1 .
Die oudste wil alleen maar stoeien en die twee kruimels worden ook steeds drukker en daar kan je de hele dag acht raan vliegen.
Maar heerlijk zijn ze wel.
De NA! Vanmiddag vlak voor een etentje binnengekregen, gelijk de band op maat gemaakt met het handig geïntegreerde vermaak systeem en vanavond op en aan naar lopen turen
Erg blij mee en voor relatief weinig centen een leuke toevoeging aan de collectie én voor de zomer!
Da’s een hele mooie aanwinst. Mooie band ook. Veel plezier ermee.
Dankje! Duurder hoeft niet altijd leuker te zijn ben ik wel achter
Grappig dat je het zegt. Voordat ie binnen was had ik al een vooroordeel over de band. Ik ben/was niet zo van de flex banden. Maar nu ik m vanavond zo om heb gehad begint de waardering te groeien.
Ben nog steeds wel opzoek naar wat alternatieve bandjes om af te wisselen. Maar het misstaat zeker niet inderdaad
Ik ken het gevoel