Thanks Friso, ga ik ook vanuit. Misschien niet zo slim, maar heb vandaag gewoon een vakantie geboekt in november . En een nieuw thema voor zondag voorbereiden, gaat gewoon door zolang ik thuis ben
. Ik denk, nee ik weet dat ik met het nieuwe thema veel leden een plezier ga doen en deze is al vanaf 2024 tot nu nog niet geweest, zeg natuurlijk lekker nog niet welk thema
. Assie zegt iig je wordt weer bedankt, kan niet meedoen
.
Zie ik toch die Padi om je pols, nooit geweten dat ie waterdicht is haha. Wel een fijn horloge, kan ik er toch mee douchen begrijp ik
Fijne pinksteren Friso
Jij ook Ferry
Dat klopt ja. “Vooral verkopen” en slechts af en toe nog eens iets aankopen. De service kosten van de collectie mechanische horloges die ik heb worden voor mij te zwaar om op te brengen. Ik ben o.a. een liefhebber van maanfase horloges en heb een heleboel mechanische exemplaren gehad. De mechanische heb ik allemaal verkocht en de genoemde Frederique Constant aangekocht. Quartz uurwerk, dus minder kosten aan servicebeurten en als bijkomend voordeel minder gedoe met gelijkzetten, want dat laatste gaf mij niet erg veel plezier.
En ja, dat klopt ook. Het went op den duur wel, na 50 jaar actief hiermee bezig te zijn. En daarnaast is het gewoon heel erg leuk nog steeds.
En zo is het .
Dat kan slechter… schol!
Van harte gefeliciteerd! En dit is inderdaad een prachtig horloge om bij die gelegenheid te dragen!
Veel plezier en eet smakelijk voor straks!
Is een Attessa niets voor jou Henri, oke geen maanfase. Maar eenmaal vol opgeladen kan die zelfs paar jaar de la in en loopt ie nog steeds goed . Even goed vergroten en zie je hoe mooi ook zoiets kan zijn
fijne dagen
Ik heb nog nooit naar zoiets gekeken, maar het ziet er zeker niet verkeerd uit! Ga er eens naar kijken.
Dankjewel en voor jou uiteraard ook!
P.S. Die horlogekist waar ie in zit vind ik wel redelijk op de omstreden Sarco lijken, maar daar ben ik nu nog niet aan toe…
Dank je, en ja zeker. Respect voor haar.
Komt vanzelf, als je heel oud wordt, krimp je en dan pas je er misschien wel in