Zou ze het horloge virus overnemen van dr vader…
Sommige seikos zijn op de site helemaal niet aantrekkelijk. En zie je ze in context, dan begrijp je het plots.
Even een korte check of mijn maan goed staat, yep zelfde als bij jouw Citizen
Wat voor bandje Ruud, ik vind het zo een mooie combi
Nou ja zeg Arjen, hij had toch niet de benen genomen maar nog steeds een mooie Staudt
Top Domega en dat kan je echt wel aan @Lexaf overlaten, die is niet snel tevreden dus weet je dat ie weer in originele staat is
Zeker
Dat komt omdat het géén Seiko’s zijn.
Het zijn zogenaamde " renders ": computer gegenereerde digitale afbeeldingen op basis van ruwe data.
Het is een digitale representatie van een 3D model, waarbij de computer de belichting, schaduwen, materialen en andere elementen simuleert om een realistische afbeelding van een Seiko horloge te maken.
Met als gevolg dat die Seiko’s er vaak " raar " uitzien.
dank je Ferry
Pufgh, nooit gedacht dat iemand me dat nog eens zou uitleggen… Ik voel me bijna gepensioneerd nu.
Ik had het oorspronkelijk gezien op een Glashütte original panomaticlunar op Chrono24. Ik vond dat die kleur van het bandje het goud echt heel goed complimenteerde. Een donker bruine honing kleur is idd het beste hoe je het kan beschrijven.
Gefeliciteerd Tony met je Avenger GMT, geloof mij echt een top Breitling. Wens je natuurlijk veel draagplezier
Goed gedaan, zal je mij later nog dankbaar voor zijn, wat jij niet weet dat ik ook overleg met je mooie hond heb gehad, en zie hem eens tevreden kijken
Mooie Dresser deze Dunselman , laat ik nu nog nooit van dat merk gehoord hebben
Mooie Dan Henry @PeterLC , Dan Henry maakt leuke horloges
.
Net zoals die van @Tmbrszs
Gefeliciteerd Eddie met deze mooie Lorus, wens je er veel draagplezier mee
Mooi horloge Cihan die Child zat mij alleen de blaren te zoeken naar de deur/horloge bel
Ufgh.
Dit vind ik een erg mooie Breitling Jaco👍