Prachtig horloge en daar moet je overheen stappen, lekker dragen en genieten van de vintage horloges.
Prachtige plaat!
Wat een mooi en bijzonder ding is dat toch
Dat is toch zonde als je een mooie vintage hebt ? Oke het is even wennen om van bijvoorbeeld 44mm naar 33/35 mm te gaan en uitgemaakt worden door je vrouw voor ouwe L&L. Maar goed, als je gewend bent staat het echt wel classic een vintage
Dat staat boven kijf Vincent, je moet er niet ruw mee om gaan, dan gewoon een klatser om de pols. Maar niet dragen is echt zonde, zeker als je een hele mooie vintage hebt
Gefeliciteerd met je Omega, wens je veel draagplezier
. En een echte dresser natuurlijk die zo onder het mouwtje kan
Dank u!
Ben ik nu gek aan het worden, zie tig Omega’s, Tudors en niet 1 Longines, Whats wrong with Longines??? Nu dan ben ik de eerste vandaag met deze mooie Longines Spirit
Fijne dag/avond iedereen
Begrijp me niet verkeerd de maat is geen enkel probleem hoor.
Ik heb hem toch al 3 keer uit gedaan vandaag. Of ik moet de productie een gereedschap op een persbank opvolgen, of ik moet in een machine kruipen op ze terug in productie te krijgen, of ik help een staalplaat opwarmen naar 500°C. Allemaal activiteiten waar veel mis mee kan gaan. Maar zoals gezegd, ik kan ook echt wel genieten van gewoon te bewonderen in het handje.
Gefeliciteerd met je Roamer en die mooie diep blauwe wp, wens je veel draagplezier