Wat dragen wij vandaag CXVI

19 likes

22 likes

30 likes

Werkdag weer bijna om :+1:t3:

27 likes

Prachtig horloge en daar moet je overheen stappen, lekker dragen en genieten van de vintage horloges.

3 likes

Prachtige plaat!

1 like

Wat een mooi en bijzonder ding is dat toch :ok_hand:

1 like

Dat is toch zonde als je een mooie vintage hebt :+1:? Oke het is even wennen om van bijvoorbeeld 44mm naar 33/35 mm te gaan en uitgemaakt worden door je vrouw voor ouwe L&L. Maar goed, als je gewend bent staat het echt wel classic een vintage :smiley:

1 like

Windows update…. Dus ik heb tijd voor een fotomoment.

14 likes

Dat staat boven kijf Vincent, je moet er niet ruw mee om gaan, dan gewoon een klatser om de pols. Maar niet dragen is echt zonde, zeker als je een hele mooie vintage hebt :+1:

1 like

Gefeliciteerd met je Omega, wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:. En een echte dresser natuurlijk die zo onder het mouwtje kan :smiley:

Dank u!

1 like

Ben ik nu gek aan het worden, zie tig Omega’s, Tudors en niet 1 Longines, Whats wrong with Longines??? Nu dan ben ik de eerste vandaag met deze mooie Longines Spirit :wink:

Fijne dag/avond iedereen :+1:

29 likes

Begrijp me niet verkeerd de maat is geen enkel probleem hoor.

Ik heb hem toch al 3 keer uit gedaan vandaag. Of ik moet de productie een gereedschap op een persbank opvolgen, of ik moet in een machine kruipen op ze terug in productie te krijgen, of ik help een staalplaat opwarmen naar 500°C. Allemaal activiteiten waar veel mis mee kan gaan. Maar zoals gezegd, ik kan ook echt wel genieten van gewoon te bewonderen in het handje.

4 likes

Einde van de dag wissel

Mijn NA:

22 likes

Lekker weer aan de reis door Duitsland en Oostenrijk, mijn vaste reishorloge mee:

13 likes

Rest van de dag met de andere TOOLwatch :star_struck:

26 likes

Gefeliciteerd met je Roamer en die mooie diep blauwe wp, wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:

1 like

16 likes

17 likes