Wat dragen wij vandaag CXVII

Mijn oranje tropic is vandaag op de post gegaan naar een nieuw baasje… :wink:

1 like

Hallo vrienden, en ik ben weer terug :smiley:. Vandaag met het warme weer maar deze Seiko deep sea navigator met een natobandje om de pols. Zit met dat warme weer ff lekkerder dan staal/leer of rubber :wink:

Iedereen nog een fijne avond en afkoeling :+1:

22 likes

Squale op Erika’s, past wel bij dit weer……

26 likes

Avondwissel naar voorlopig de laatste NA, denk ik…

25 likes

Gefeliciteerd!

Uh Huh... GIF - Jon Hamm Nod Sure - Discover & Share GIFs

9 likes

Hoi Piet, gefeliciteerd met deze leuke Jenny Caribbean. Leuk horloge en kan veel banden hebben, lekker uit proberen :wink:. Wens je natuurlijk heel veel draagplezier :+1: :ok_hand:.

Enne Piet, goede voornemens zijn alleen op 1 januari he :wink:. Dus laat het denk ik maar weg :rofl:

1 like

Van harte gefeliciteerd met je prachtige uurwerk, veel draagplezier toegewenst :+1:

1 like

30 likes

De stalen band vervangen voor een Zealande. Maar ik heb mijn bedenkingen.

19 likes

Voorlopig is een ruim begrip natuurlijk. Twee maanden geen horloge kopen zou al heel wat zijn :grimacing:

Ik heb gewoon de ruggengraat van een naaktslak :sob:

3 likes

25 likes

Staat erg goed!

1 like

30 likes

29 likes

Haha John, zat nog even met mijn gedachten in Zweden en las snel Snusshorloge :rofl: ipv Snuifashorloge welke ik niet anders ken dan de Portugieser :wink:

1 like

Even op de tropic gezet.

29 likes

Avondwissel van de 39 naar de 54

15 likes

Je bent een held Dennis, heb je flink doorgezwommen :+1:. Je Seiko zal het water niet te koud gevonden hebben, maar jij? Zou niets voor mij zijn kkkouddd, brrrr :smiley:

1 like

Ha Merl, gefeliciteerd met deze leuke Mido. Wens je natuurlijk veel draagplezier :+1: :ok_hand:

1 like

Avondwissel en überhaupt eerste keer aan.

20 likes