Wat dragen wij vandaag CXVII

17 likes

Goedenavond! :beers:

EDIT: Ook even de zwarte band geprobeerd.

26 likes

Met de nieuwe bonclip

11 likes

Hee! De nieuwe Top Times. Die zijn, sorry dat ik 'm maak, top.

Erg cool. Ik vind alle kleuren eigenlijk tof. Leuk! Ik kreeg toen ik 'm om had bijna koop neigingen, maar ik was daar voor een GS.

2 likes

Het wordt saai, ja ik weet het. Vandaag nog steeds mijn Seiko Deep Sea om de pols en dat is de enige met een nato :wink:. Dus reken er maar op dat ie morgen ook nog om de pols zit :grin:

Maar nu het volgende, ga er geen topic van maken: Ben jarig vandaag en Assie durfde niet zelf een horloge voor mij te kopen. Dus kies maar uit zegt ze, ja duh lekker makkelijk. Ik weet het zelf ook niet meer waar ik voor moet gaan, tig merken in de collectie. Zowel automaat/handopwinder en eco/gps/radio controlled horloges nou zeg het maar waar ik voor moet gaan. Normaal heb ik een grote bek en geef advies bij deze vragen en nu weet ik hetzelf niet meer. Nieuw of leuke vintage, zeg het maar. Moet wel zo’n 15 jaar mee gaan, in de tussentijd zal ik dan wel gaan hemelen verwacht ik. Dus kom maar door mijn vrienden, budget zien we nog wel :wink:

Fijne avond iedereen :+1:

32 likes

Gefeliciteerd met je verjaardag Ferry!

image

3 likes

Gefeliciteerd :clinking_glasses:

1 like

2 likes

Ik gok dat je de prachtige groene GS zo’n beetje een dag later daar hebt gekocht. :wink: Bij mij ging het juist andersom.

Deze gemist? :sunglasses:

2 likes

Gefeliciteerd.:beers::partying_face:

1 like

Mooie Omega SMP met een Spyderco pm3 op de achtergrond?

19 likes

Gefeliciteerd met je verjaardag Ferry! :partying_face:Maar deze zie ik je wel dragen… :grimacing::hugs:

7 likes

Gefeliciteer Ferry :champagne:

1 like

18 likes

Gefeliciteerd Ferry!

1 like

13 likes

:white_check_mark: Golf van Biskaje
Weer een vinkje erbij voor deze toffe vakantiediver

13 likes

Op deze heuglijke dag

Wat is er dan met deze dag Dave?
Nou, de diploma uitreiking van mijn dochter

En mijn vrouw heeft vandaag te horen gekregen dat zij is aangenomen bij een nieuwe baan (in het ziekenhuis in plaats van thuiszorg), waarmee ze haar droom kan verwezenlijken. :blush: :pray:

37 likes

:heart:

23 likes

Deze … vorige week ook al :sunglasses:

13 likes