Wat dragen wij vandaag CXVII

Beater day

12 likes

22 likes

De NA

Lekker onder de radar :smile:

50 likes

Alles behalve.

Wel lekker.

2 likes

Hij is dan ook heel mooi. Gefeliciteerd!

1 like

39 likes

Mooie Breitbling😜

3 likes

NouuuuuuušŸ˜…
Supermooi weer :+1:t2:

1 like

Fortis Amadee 18 voor de avond.

16 likes

Inderdaad heel mooi :ok_hand:Gefeliciteerd.

1 like

13 likes

15 likes

Vandaag passen om morgen te shocken!!

:rofl::rofl::rofl:

10 likes

Vespavibes :hugs:

1 like

Allereerst, hartelijk gefeliciteerd, kerel! En nog vele mooie en gezonde jaren! :partying_face: :champagne:

Dan, even 'n vraag m.b.t. jouw Seiko, die je hierboven post. Ik ken het model enkel van weleens langs zien komen op HF en misschien ook wel 'ns gezien bij een AD. Maar vanwaar die naam, Deep Sea? Dat zijn toch meestal horloges (niet dat het echt iets toevoegt, maar goed) die wel tot 500m of meer diep kunnen? :thinking: :diving_mask:

O.k., dan m.b.t. jouw verjaardagshorloge. De keuze is natuurlijk ongeveer oneindig. Maar, stel dat mijn vrouw ooit een keer tegen mij zou zeggen: ā€œKies maar iets uit dat je leuk vindt en budget doet er niet toeā€ (daar droom ik weleens van :sleeping: :blush:, maar dan word ik weer wakker en is het toch niet zo :cry:). Dan zou ik dus voor zoiets gaan.
Introducing: A New TAG Heuer Carrera Glassbox Chronograph In Gold (Live  Pics) - Hodinkee

Gaat makkelijk 15 jaar mee. Maar ik hoop dat je 'm nog vƩƩl langer nodig gaat hebben!

16 likes

20 likes

Gefeliciteerd!

1 like

11 likes

Italiƫ, nabij Luca. En gaat inderdaad mee
Vind dit een ideaal vakantie horloge.
Kan tegen een stootje, is waterdicht. En zo’n mooie dial vind je niet veel hĆ© :heart_eyes:

1 like

Das een schoone Breitling chefke! Gefeliciteerd en mooie dagen ermee!

1 like