Wat dragen wij vandaag CXVII

Mijn jongste zoon (6) heeft een ontwikkelingsachterstand ten gevolge van epilepsie. Om zijn motoriek te bevorderen zit hij op dansles en vandaag heeft hij zijn allereerste voorstelling. Gelijk groots aangepakt want het is in de Phil in Haarlem.

Ik ga er zo met de hele familie heen
#trotse papa!

36 likes

Deze weer vandaag.

32 likes

Goedemorgen,

Fijne dag allemaal!!:watch:

36 likes

Fijne (vader)dag HF :+1:t2:

28 likes

Prettige zondag iedereen.

26 likes

36 likes

Mijn grootvaders eenvoudige Edox vandaag op de vaderdag! Fijne dag vaders (en heel HF natuurlijk!).:sunrise:

15 likes

What else?

41 likes

Fijne (vader) dag

33 likes

Beetje hetzelfde idee hier met de Seiko die ik ~30 jaar geleden van mijn vader heb ‘geleend’.

19 likes

Wordt me het dagje weer :sunny::ok_hand:

25 likes

Je hebt met deze Citizen wel een voltreffer of niet David? :slightly_smiling_face::+1:t2:

2 likes

:grinning::+1: Het lijkt er idd op. Al moet ik wel bekennen laatst opeens wat flipper inruil kriebels had. Gelukkig tijdig tot inkeer gekomen. :relieved: Eens zien hoe lang deze het hier uithoudt…so far so good.

2 likes

16 likes

Fijne dag iedereen :sunny: :ok_hand:

38 likes

Zondags werk, op de zondag na Pinksteren nog lekker in’t rood. Fijne zondag!

17 likes

Fijne dag HF en steun aan iedereen die vandaag mee loopt bij de rode lijn in Den Haag.

28 likes

Jaartje ouder en lekker aan het werk, fijn weekend allen

26 likes

Zo is dat! Ik mocht dit horloge van opa erven, hij was horlogemaker maar een eenvoudige man. Vorig jaar heeft @PeterLC het horloge geserviced en nu loopt ie weer als een zonnetje en op dit soort dagen draag ik hem met plezier🤗.

2 likes

Gefeliciteerd!

1 like