Wat dragen wij vandaag CXVII

Leuke Seiko Wilbert :+1:, Maar je checkt het dus met de tel.app, vindt je dat betrouwbaar? En je kunt niet in alle standen meten, ik heb hem ook op de tel. maar ook gewoon de Weishi en dat werkt een stuk makkelijker toch. :smiley:

1 like

38 likes

Gefeliciteerd met je schatje Gerben, en feliciteer haar maar ook namens mij :partying_face: :clinking_glasses:

1 like

44 likes

43 likes

Gaat misschien beter met lopen, bedoel jou dan he als je bij elke stap tik tak zegt. Goed voorbeeld doet volgens toch :grin:

1 like

13 likes

Fijne vakantie en zuinig zijn op die mooie Serica :+1:

1 like

Dank Ferry en done! :grin:

1 like

Het hoeft echt niet duur te zijn om iets vrolijks om je pols te hebben, en hier word ik vrolijk van met dat but weer :smiley:
Met alleen maar liken kom je ook niet ver, moet ik wel posten he. Zeef die ik ben :wink:

Fijne avond iedereen :+1:

29 likes

16 likes

Dank! Timegrapher app werkt alleen goed met de kast open (meestal) en ik test dan alleen met de wijzerplaat naar boven en naar onderen. Als beide standen gelijk lopen dan is het horloge wel stabiel. Zeker niet professioneel, maar voor mijn hobby voorlopig goed genoeg. Weishi 1900 staat wel op m’n verlanglijstje😁

2 likes

Deze tot zojuist

En deze de rest van de avond

45 likes

Ga je geen spijt van krijgen en duur zijn ze ook niet, dus op je wensenlijst. Gewoon op de enter knop drukken :wink:

1 like

Goedemiddag HF!

14 likes

33 likes

45 likes

10 likes

Gisteren een prijzig model, vandaag een zeer betaalbare

12 likes

30 likes