Wat dragen wij vandaag CXVIII

2 likes

14 likes

Noem mij een beter zomerhorloge…

L1011334-2

16 likes

Balen zeg! Heb ik eindelijk mijn Richard Mille binnen, lukt het niet om de foto’s te uploaden!

1 like

6 likes

Op de “ top of the Muen”, Noorwegen:

5 likes

Uit het feit dat het uploaden wel lukt, durf ik af te leiden dat de plaatjes niet verdwenen zijn maar dat de server die de plaatjes moet serveren er gewoon uit ligt.

4 likes

4 likes

Erg jammer inderdaad. Heel blij met de NA, Rolex Daytona ‘Paul Newman’:

7 likes

Doxa Sub 300T Searambler.

4 likes

2 likes

4 likes

Goedenavond iedereen.

5 likes

Nogmaals dank! @Brodie :blush:

5 likes

Murph Time op leder

Google Photos

8 likes

:camera_flash: Foto volgt zodra het forum terug is van vakantie, net als ik trouwens.

Vandaag draag ik opnieuw de Seiko Alpinist: een witte sunburst met een blauw secondewijzertje dat net zo relaxed tikt als ik in m’n hangmat.

En dan is er dat iconische kompas. Niet dat ik vandaag de weg door de Alpen hoef te vinden, hoogstens de snelste route naar de koelkast voor een fris biertje. Gelukkig wijst hij me altijd de goede kant op.

Staal, stijl, en vakantiegevoel. Gewoon tijd. En bier. :beer:

Aldus ChatGPT

2 likes

Goedenavond vrienden,
Gisteren een vrije dag, dus lang op mijn nest gelegen en vandaag weer present met mijn bb58 om de pols :smiley:

Fijne avond iedereen :+1:

22 likes

Einde van de vakantie!

13 likes

De dikke van Orient.

1 like

aha, dacht dat het aan mijn pc lag. Veel foto’s zijn niet te zien/downloaden, dus kan ik niet echt reageren. Nou ja op een paar foto’s na dan :smiley:
Je Seiko staat er gelukkig mooi op :+1:, net zoals mijn Tudor. Zijn we toch bofkonten he :wink:

1 like