Wat dragen wij vandaag CXVIII

Nieuw?

Ook squale x doxa club ganger. Die sub 200 is cool heh echt een ondergewaardeerd model tussen al dan 300T geweld :wink: die divingstar is ook lekkere zomerknaller ik ben ook echt blij met met mijn proffesional.

1 like

17 likes

22 likes

Strandfeest hier :grin:

Fijne avond HF

27 likes

Fijne avond

29 likes

Ja nieuw, maar alleen te leen. Van goede HF-vriend @Tmbrszs :raised_hands:

Het is idd ook echt een tof horloge! En een leuke kennismaking met de BoR bracelet en de hele Doxa uitstraling. Heel tof zo’n fel kleurtje. Bevalt eigenlijk al heel goed.

Jij hebt de 300T toch? Daar neig ik momenteel ook naar. :smiley:

1 like

Nee ik heb de 200 professional. Erg tof inderdaad die kleuren en die accenten in de bezel en op de kroon. Goed gedaan bij Doxa en die BoR draagt heerlijk. Maar deze kan prima naast de 1521. Beide heerlijke zomerknallers maar compleet anders

21 likes

Gefeliciteerd!!

Is dat nog steeds dezelfde mod? 185/187?

Ja die kunnen zeker naast elkaar! Ook tof de Doxa in het oranje. Dat is ook echt mijn kleurtje. :ok_hand: Inderdaad 2 perfecte zomerknallers.

1 like

Voor het eerst een NATO bandje gehaald, moet zeggen zeker comfortable en had het niet verwacht maar denk dat ik hem op de NATO hou

20 likes

30 likes

Welk hoge noorden? Svalbard? Maar daar is het op de foto te groen voor mijn gevoel. Ik was recent zelf nog een Gällivare, Zweden en Narvik Noorwegen. Maar daar was het weer veel mooier helder weer.

1 like

Ow Jah nog even een plaatje van gisteren. In de buurt van Narvik dachten we nou kunnen wel even een berg op. Eentje uitgekozen, in de hoop dat we vanaf daar mooi uitzicht zouden hebben over het gebied. Alleen was er heel weinig over informatie over een route te vinden. Hij zou 4 a 5 km zijn en we wisten globaal waar die begon.

Nou 1,5 uur lang naar boven klauteren dachten we even pauze. Kwamen er 3 mensen naar beneden, die beweerde dat het nog 30 max 45 minuten omhoog was. Jah hoor goed verhaal, leuke mensen die Noren, stelletje berg geiten. Wij hebben er nog een uur over gedaan.

Eenmaal boven aangekomen was het uitzicht echt geweldig. Nog nooit zo’n mooi uitzicht gehad. Bijna 360 graden, overal waar je keek besneeuwde bergtoppen. Dan vergeet je weer de barre kut tocht naar boven en dat je bent lek gestoken door 100.000 insecten.

En ik dacht leuk even een foto van mijn horloge in de sneeuw. Werd alleen zo erg verblind dat deze kut foto het beste resultaten is. Nou goed het was in ieder geval een leuk avontuur.

20 likes

Pink Seiko

13 likes

16 likes

Vette explorer II zijn natuurlijke habitat!

Beetje croppen en de foto wordt vast beter :wink:

1 like

Te veel gedoe, vind het leuker om gelijk de goeie foto te schieten :joy:

Laatste dagen Colombia voor de Alpinist mee mag naar de San Blas eilanden van Panama!

23 likes

Goedemorgen allemaal.

13 likes

We varen van Alaska nu richting Vancouver en inderdaad zijn nu de ijsvelden /gletsjers voorbij en wordt het ook wat warmer endat zie je ook terug in de vegetatie … :grinning:

2 likes