Wat dragen wij vandaag CXVIII

26 likes

Ik kwam nooit verder dan petjes en daar ga ik echt niet mee lopen, gaan ook altijd direkt naar mijn zoon met z’n kale kop. Loopt ook gewoon met Rolex op z’n kop, hoopt ooit 1 van mijn Rollies te krijgen. Ijdele hoop natuurlijk :wink:

2 likes

33 likes

N.A

39 mm mk2 uit 2019

51 likes

Lekker Dan en natuurlijk gefeliciteerd met je Explorer, wens je natuurlijk veel draagplezier :+1: :ok_hand: en eindelijk van mijn spanning af :wink:

1 like

Mooi! :star_struck:
Veel plezier ermee.

1 like

Vers terug uit :switzerland:

32 likes

Volgens mij heb ze in die delen van de wereld ook nog wel eens wat grotten en soms zelfs tunnels :thinking:

1 like

Mooi :star_struck: Gefeliciteerd en veel draagplezier!

Baco op een op andere skere picknick bank op een skere kut camping, gelukkig nog wel een lekker horloge :upside_down_face:

30 likes

Deze eerst

En zojuist gewisseld naar deze

35 likes

Heerlijk comfortabel dragende dresser deze HFLE 2020.

29 likes

u

:coffee: :cake: :watch:

Nog een keer …. Vanmiddag :cake: was beter.

28 likes

:+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1:

25 likes

De Barnacle is :ok_hand: Bart, gefeliciteerd

2 likes

14 likes

Ik heb vandaag mijn Zulu Time op leer om de pols, echt wel een comfortabel horloge :+1:

Echt wel mooi je GMT Master :+1:, tegen mij wordt soms wel eens gezegd dat two tone helemaal uit is. Ben ik het overigens niet mee eens :smiley:

1 like

haha, zeker wel en een stuk groter :wink:. Wees blij dat je Zenith niet minder is geworden dan het gebak :joy:

1 like

Gefeliciteerd Bart met deze mooie Citizen en titanium is altijd lekker, wens je natuurlijk veel draagplezier :+1: :ok_hand:

1 like

Dank je wel! :grinning:

1 like