Heel erg goed. Model vind ik mooi en bijzonder; 7 raampjes is zelfs meer dan de Minase
Kast en band zijn van titanium dus lekker licht op de huid. Kast ligt ook dicht op de huid, ie geen bolling aan de achterkant van de kast waardoor het horloge ‘hoog’ draagt.
Ben helemaal happy er mee. Nu alleen nog de game waarop dit horloge gebaseerd is kopen.
Mocht je willen Nat, maar is wel een mooie Citizen. Is meer betaalbaar dan een GS, enne zou voor reclame maken voor de Aldi gewoon geld vragen
Op die van mij, draag ik hem altijd op leer. Rubberen band nog nooit opgezet, waarom, geen idee
Weet het niet zeker meer, maar alsnog gefeliciteerd met je watchdiver met z’n mooie dial. Wens je veel draagplezier
Dat wordt je mond spoelen met zeep, tis maar een Seikotje!! Gewoon een mooie Seiko toch, die gaat wel 100 jaar mee
He, jouw heb ik een tijdje gemist? Is het een NA die Hamilton tank?. Wel een mooie, dus als het een nieuwe is gefeliciteerd en natuurlijk veel draagplezier
Als eerste een fijne vakantie en als 2e met die setje zit je altijd goed
Derde of vierde keer dat een zwarte Seamaster zijn intrek neemt in de doos. Ik weet nog steeds niet of de les nu is om hem niet meer te kopen of niet meer te verkopen
In ieder geval het rubber eraf, dat staat hem wel goed,.maar draagt matig.