Wat dragen wij vandaag CXVIII

28 likes

22 likes

13 likes

Deze NA is zojuist geleverd.
Ik heb eerder een Mark XVIII, Mark XX, en een Spitfire gehad, maar deze Mark XV vind ik stukken mooier. Wat een verschil een paar details kunnen maken. Heel blij mee :grinning:

29 likes

Naast je Speedy is ook je kat van plastic :joy:
Fijne dag :+1:t2:

1 like

Top! Gefeliciteerd.

1 like

Schitterende aanwinst. Veel plezier ermee.

1 like

22 likes

crosspost: zag de Pammetjes maar mondjesmaat voorbij komen, ja toch @Brick.
Dus vandaag eentje om de pols en zie de sunburst, groot, zeker wel maar draagt nog steeds comfortabel :+1:. Even voor de niet Panerai dragers, dit is de Panerai Blu Mare Luminor LE 01085.

fijne dag/avond iedereen :+1:

25 likes

Leuke foto Fred… :joy: :wink:

1 like

16 likes

22 likes

He Tony, ook een Squale erbij. Natuurlijk gefeliciteerd en wens ik je heel veel draagplezier met deze topper :+1: :ok_hand:
Gefeliciteerd met je mooie Fortis, wens je heel veel draagplezier :+1: :ok_hand:

Oeps Arjen, dacht dat het Panerai thuesday was :wink: Dus bij deze is dinsdag Panerai dag :grin:

Is een foutje denk ik, mag je alleen dragen op 27 april :stuck_out_tongue_winking_eye:

Eens Paul, maar ja die X hoort nu eenmaal bij de Prospex :wink:

Fijne vakantie Jurgen en alle anderen die zijn of gaan :parasol_on_ground: :sunny:.
Neem aan dat je de Smiths bedoelt :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

You know what day it is 🫵🏻😁

25 likes

Succes😀

1 like

15 likes

Ha eindelijk een medebewoner, toffe Radiomir Young :+1:

Je moet ook niet al je rijkdom laten zien John, maar welke van de 4 is dit het is niet die rode F zie ik, te weinig bagageruimte toch :wink: Maar nog steeds een mooie Port. ehh IWC John :smiley:

Gefeliciteerd Rob met deze mooie IWC Mark XV, wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:. En deze heel lang houden, niet flipperen dus :wink:

Zondag toch, rustdag :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

26 likes

18 likes

23 likes