Zijn er geen youtube filmpjes van?
Om af te koelen.
Ga kijken, maar volgens de gebr.aanwijzing zou het zo moeten. Niet dus, of ik doe iets fout. Ga youtube wel even lastig vallen.
Normaal moet je bij deze module de knop linksboven ingedrukt houden tot de seconden knipperen, en dan de knop linksonder 8 maal indrukken tot de dag knippert. Dan kun je met de twee knoppen rechts voor- en achteruit verstellen.
Felicitaties van mijnentwege!
Yep, ik zat gewoon verkeerd te zoeken op het horloge. Niet de dag instellen maar het jaar en de datum, staat nu dus goed op donderdag
Jazeker, het krijgt mijn “stamp-of-approval”. Het werkt echt heel gemakkelijk en tijdens het dragen merk je er niets van, alles voelt gewoon degelijk aan.
Disclaimer: hoe dit over een paar jaar is, zal nog moeten blijken (meestal halen dit soort snacks deze perdiode niet om het lange termijn effect te beoordelen )
Mooi!
proficiat! waren de kleine glazen op?
Hoi Ronald had al gevraagd hoe die band bevalt maar nog niet over het horloge zelf. Loopt die netjes, lume oke, bezel oke? Vinkt die deze boxen aan, ga ik die gewoon bestellen. Benieuwt hoe deze bevalt dus
Gefeliciteerd en maak er een mooie avond van!