Wat dragen wij vandaag CXX

Dan ben ik nog harder aan een bril toe dan ik dacht! :laughing:

1 like

Vandaag mijn nieuw bandje bevestigd.

15 likes

22 likes

Zonnige middag in de tuin :sunny:

18 likes

16 likes

18 likes

Een uitprobeerseltje, ga ik er veel of weinig aan uitgeven? Had een oproep gedaan voor een zon fase horloge, kwam weinig uit. Zelfonderzoek gaf aan dat een betrouwbare heel veel k zou kosten. Dus heb ik dat er voor over en hoe zou dat bevallen?
Dus ome Ali gebeld, die had er wel eentje, een Chenci met een moon een maarfase.
Gisteren binnen, maantje goed gezet en afwachten wat het zonnetje gaat doen.
En zie hier, om 12.00 uur gekeken, hoe staat de zon? Precies in het midden dus, hoe kan dat voor het geld, want was echt niet van plan daar een aparte NA (topic) van te maken.
Heb tenslotte nog wel een klein beetje eer :wink:. Dus 2 foto’s (jaja zelf gemaakt) maar vooral om te laten zien hoe het zonnetje staat. Jullie mogen hier een leuk oordeel over vellen :grin:.
En nee geen specs (@Weppenzeiler) gewoon heel simpel een iets te lang verhaal over een Chinees met zon en maan fase :smiley: en sorry, had geen zin om hem op datum te zetten :laughing:

Dus wat dragen wij vandaag, een Chinees :rofl:

NA

Wat weet ik nu wel, om 12 uur staat de zon mooi recht boven ons haha

Fijne dag iedereen :+1:

14 likes

24 likes

De zon hoort eigenlijk om 10 uur recht boven ons te staan. We zijn ingedeeld in de verkeerde tijdzone, zouden die van de UK moeten aanhouden en dan nog die zomertijd.

1 like

NOS gekocht op de Rikketik. Ik denk dat deze uit de late jaren 70 of de vroege jaren 70 stamt. Ik heb begrepen dat ze destijds door de kijkshop werden verkocht.

17 likes

Gaan we nu muggeziften Petra, kost dat kreng 80 k en vindt madam dat de zon niet goed staat :crazy_face:

2 likes

Nog even genieten van de zon! :sunny:

28 likes

Oil pressed dial :ok_hand:

18 likes

He Frits is het Uhrforum ook niet wat voor jou :wink:

2 likes

Heel verstandig, 2 handen aan het stuur :+1:. Ik weet niet wat je pa en ma hebben uitgespookt maar het is een vreemde kruising geworden :crazy_face:

:panda_face:

34 likes

24 likes

Is dit in Kemzeke @johngo? Blijf me elke keer verbazen aan die helikopter, machtig ding.

1 like

Gerard gefeliciteerd met deze mooie Hamilton, wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:

Fijne vakantie Patrick :sunny: :sunglasses:, waar gaat de reis naartoe?

Mooie foto van deze DD, vooral hoe mooi je het glas ziet :+1:

Die heb je toch, je vraagstelling is echter verkeerd :grin:. Probeer eens bij de foto van @Hubertje de vraag: Hey meta tell me about hands :crazy_face:

3 likes

27 likes