Wat dragen wij vandaag CXX

10 likes

Fijn weekend allen! :sunglasses:

27 likes

13 likes

25 likes

Het is nog een heerlijke dag op het water!

31 likes

15 likes

Thanks.
Het was het juiste moment met de opkomende zon.:sunny:

Dit Monstertje heeft ook een verhaal. Ik had er nog niet één en vond deze op eBay, een échte Made in Japan en de vorige eigenaar woonde in… Moskou. :wink:

Wat ik op dat moment wel had, was een “Baby” Monster. Eigenlijk een groter horloge met 22 mm armband maar het zelfde uurwerk. Deze “Baby” had een leuke rode secondewijzer en rode verf in de “markers” van de lunette. Via Rob van Monsterwatches, had ik ook nog een zwarte dagschijf gevonden en een hobby horlogemaker zette beide voor mij over en de wijzer van de gewone Monster secondewijzer op de Baby. Van de Baby ook de cijfers weer zwart ingevuld en zo werd die op rubber verkocht voor een prima prijs, de 22 mm armband heb ik later apart verkocht.
De échte Monster kreeg nog wat werk door het eerste kwart van de markers uit te krabben en met rode hobby modelverf in te kleuren en zo werd het een leuke “special”. :grinning:
P.S. Ja deze Monster kwam met witte dag en datum aanduiding.

14 likes

18 likes

Alle vrouwen in huis boos, voor wat dan ook …

Nog effe genieten van de Breitling en straks dit oestrogeennest ontsnappen op de fiets.

28 likes

Sterkte!:grinning:

1 like

17 likes

29 likes

Je tandarts belde. Of je een beetje rustig aan kunt doen.

5 likes

10 likes

:+1:

1 like

15 likes

21 likes

Dat is geen baklava.

Dat is Mantije. Een bladerdeeg met vulling van lamsvlees en ui, geserveerd met een yoghurt dip. Een soort minder vette versie van Burek. Een soort Bosnische bitterbal.

3 likes

16 likes