Wat dragen wij vandaag CXX

Daar zit ik ongeveer een kilometer of 40 vandaan… ( aan de andere kant van de grens )

1 like

11 likes

Even een @HansT 'tje doen! Fijne avond allen!

23 likes

Nou ik ben blij dat je het naar je zin hebt. Als je tijd hebt, rijd eens naar Jajce (2.5 uur van Sarajevo). Daar heb je een heerlijk meer, waterval midden in de stad… of naar Blagaj. Blijf vooral niet alleen in Sarajevo :wink:

Geniet ervan!

Avondwissel, erg mooi in het late avondlicht

22 likes

Fijne avond HF.

12 likes

:+1:Gustav

1 like

White on white :heart_eyes:

Fijne avond HF

10 likes

Tony, je hebt hem nu lang genoeg geleend, wil hem nu per omgaande terug hebben :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Krijg nou de tandjes, hij leeft nog :rofl: :rofl:

1 like

8 likes

Zrenjanin is leuk. Mijn vrouw komt uit Belgrado, dus daar zijn we vaak. Ik zelf ben Bosnisch, moslim, uit Bijeljina aan de grens met Servië. Maar ik heb zo’n 7 jaar van mijn jeugd in Sarajevo gewoond en daar op school gezeten. Dat blijft voor mij een warme stad, altijd liefde. Bijeljina voelt voor mij minder, veel racisme en nog steeds discriminatie tussen moslims en orthodoxen helaas.

Het mooie aan Sarajevo is juist die Ottomaanse sfeer, maar ook dat iedereen samenleeft. Voor de oorlog was dat zo, en na de oorlog eigenlijk ook.

Mijn vrouw is Servisch orthodox. Wij zijn opgevoed met liefde voor iedereen. Politiek? Daar wordt bij ons niet over gepraat, en ik heb er ook een hekel aan het heeft alleen maar dingen kapotgemaakt en haat gebracht tussen mensen. Zo denk ik er nog steeds over. Veel Bosniërs vinden me daarom misschien een verrader als ik zo praat… tja, het zal wel. Voor mij telt: heb je een goed hart, persoonlijkheid en karakter? Dan krijg je dat ook terug. Simpel.

Haha, en wat betreft verkeer… minder idioot? Ik heb gekkere dingen gezien in Belgrado en Bijeljina. Mensen die 180 rijden op wegen waar 100 mag, of inhalen over doorgetrokken strepen met plankgas echt levensgevaarlijk. In Belgrado is het helemaal chaos: bij stoplichten rijden ze gewoon door rood, niemand geeft voorrang, en eigenlijk lijkt het alsof er geen regels bestaan.

Die mantija die je hebt gegeten is volgens mij ooit zelfs uitgeroepen tot lekkerste bakkerij-gerecht of zo, las ik ergens :stuck_out_tongue: Heerlijk met yoghurt! Kan je ook wel aan me zien dat ik er fan van ben :slight_smile:

9 likes

Ferry! Ouwe baas, ik dacht laatst hetzelfde over jou toen ik een berichtje van je zag.

Ja het is hier een beetje saai de laatste tijd :stuck_out_tongue: alles goed verder? Nog steeds zo gek van horloges?

1 like

Z’n gangetje vriend, nee horloges allemaal verkocht ben overgetsapt op vriendinnen :wink:

3 likes

Zijn jullie Servie-Finland aan het kijken? Ik dacht dat Servie makkelijk zou winnen maar valt een beetje tegen. Jokic heeft zijn avond niet

1 like

Oh die zijn nog duurder :stuck_out_tongue:

1 like

Haha, veels te tof. Gaat niet meer weg :joy:

1 like

Nee man, ik ben niet meer zo’n fanatieke voetbalfanaat zoals vroeger. Ik kijk nog wel eens naar Feyenoord en als landen spelen op EK of WK, verder boeit het me niet zo. Na 9 jaar kijk ik nu weer LZN op YouTube :joy:

1 like

:sunny::ok_hand:

26 likes

Haha ik had het over basketbal :smile::smile: europees kampioenschap haha.

Maar goed je bent in ieder geval voor de mooiste club van NL :wink:

2 likes