Groeten vanaf ons balkon in het Leonardo hotel Den Haag, met vrouw en Staudt😁
Hele mooie Seiko. Veel plezier ermee.
Thanks!
Blij met de gisteren aangekochte 45,5mm-PO met 8900 uurwerk!
Mijn laatste PO (met 2500 uurwerk) heb ik ooit verpatst om een retourtje Jakarta te kunnen kopen, maar het is altijd blijven kriebelen…
Weer terug van service met nieuw TH uurwerk.
Vandaag weer een cross post, zowel in themaweken als in Farer only
Voor mij de mooiste Farer die er is
fijne dag/avond iedereen
Gefeliciteerd met je mooie SD, iedereen tevreden dus en zeker jij met een mooie Rolex om de pols, wens je veel draagplezier en een fijne vakantie
Staat je goed die nato, zelf zou ik een lichtere kleur nemen die past m,i beter bij de w.p maar dat is boeien want jij vindt het fijn
Enne wat nu, bezel staat niet goed, de kliko in? . Nee joh gebeurt iedereen wel eens
Zal wel een tic van mij zijn maar een Breitling hoort op staal, nou ja niet allemaal. Mijn top time deus op staal slaat als een varken op een tang . Maar plaatje van je mooie Navitimer is compleet
Frank dit is echt een hele mooie, tis dat er dag/datum op zit anders zou ik zeggen hele mooie dresser . Weet je wat, ik doe het gewoon, mooie dresser Frank
Hoi Ivar, gefeliciteerd met deze mooie Seiko, wens je natuurlijk heel veel draagplezier
Gisteren toevallig een lang gesprek gehad met iemand die deze graag wilde, maar ja de knaken he
Gefeliciteerd met deze mooie Omega PO, wens je natuurlijk veel draagplezier
En ik zeg het zo vaak, niet verkopen krijg je spijt van, maar niemand die luistert naar ome Ferry