Wat dragen wij vandaag CXX

Groeten vanaf ons balkon in het Leonardo hotel Den Haag, met vrouw en Staudt😁

28 likes

Hele mooie Seiko. Veel plezier ermee.

Thanks!

1 like

Blij met de gisteren aangekochte 45,5mm-PO met 8900 uurwerk!
Mijn laatste PO (met 2500 uurwerk) heb ik ooit verpatst om een retourtje Jakarta te kunnen kopen, maar het is altijd blijven kriebelen… :smiling_face:

34 likes

25 likes

21 likes

Weer terug van service met nieuw TH uurwerk.

20 likes

:see_no_evil:

38 likes

26 likes

14 likes

NW:

19 likes

28 likes

Vandaag weer een cross post, zowel in themaweken als in Farer only :smiley:
Voor mij de mooiste Farer die er is :wink:

fijne dag/avond iedereen :+1:

20 likes

39 likes

26 likes

Wat een knaller-klatsert is deze toch weer, mooi hoor @James_T_Kirk aka Johan. :+1::wink::raised_back_of_hand:

Gefeliciteerd met je mooie SD, iedereen tevreden dus en zeker jij met een mooie Rolex om de pols, wens je veel draagplezier en een fijne vakantie :+1: :ok_hand:

Staat je goed die nato, zelf zou ik een lichtere kleur nemen die past m,i beter bij de w.p maar dat is boeien want jij vindt het fijn :+1:
Enne wat nu, bezel staat niet goed, de kliko in? :wink:. Nee joh gebeurt iedereen wel eens :smiley:

Zal wel een tic van mij zijn maar een Breitling hoort op staal, nou ja niet allemaal. Mijn top time deus op staal slaat als een varken op een tang :wink:. Maar plaatje van je mooie Navitimer is compleet :+1:

Frank dit is echt een hele mooie, tis dat er dag/datum op zit anders zou ik zeggen hele mooie dresser :+1:. Weet je wat, ik doe het gewoon, mooie dresser Frank :wink:

3 likes

Hoi Ivar, gefeliciteerd met deze mooie Seiko, wens je natuurlijk heel veel draagplezier :+1: :ok_hand:
Gisteren toevallig een lang gesprek gehad met iemand die deze graag wilde, maar ja de knaken he :wink:

Gefeliciteerd met deze mooie Omega PO, wens je natuurlijk veel draagplezier :+1: :ok_hand:
En ik zeg het zo vaak, niet verkopen krijg je spijt van, maar niemand die luistert naar ome Ferry :wink:

1 like

Vandaag weer lekker de ontdekker

29 likes

GRØNE op donderbruin leer.

20 likes