Wat dragen wij vandaag CXX

20 likes

Nog maar eens

20 likes

Jeetje Bill, denk dat jij de grootste collectie op het HF hebt, en dan ook deze mooie Spinnaker :+1:. Echte kleur is lastig te vangen op foto, moet je echt om de pols zien :ok_hand:

Gaaf :+1:, is deze ook in damesmaatje en bloedrood te krijgen. Vraag het voor Assie met haar Porsche :wink:

2 likes

Het wordt onderhand wel eens tijd dat jij TL-2 wordt Dennis, snap er niets van?? Lees je mee @Junior? Ik ken hem, prima kerel :smiley:

Is echt een beest Wilko deze GS :+1: en wat zie ik gebold glas wat wil een mens nog meer :wink:

Laatste loodjes Hans en dan lekker lui de stoel in :+1: G-Shock ziet er niet uit, wat aangeeft dat je hard geklust hebt :wink:

Aardige mensen daar in het Haagje he Hans en veilig ook, je mooie Staudt gewoon nog om de pols :wink:

He @Boetje (Ben) weet je het al de 26e? ook Panerai mag komen he :smiley:

2 likes

Hoi Tijl, gefeliciteerd met deze vette Luminox, wens je natuurlijk veel draagplezier :+1: :ok_hand:

Moet kunnen op z;n tijd een klok om de pols, ik hou wel van een dolletje :rofl: :+1:

Mooie DJ Dave in two tone :+1:, ben jaloers op Rolex :wink:

3 likes

Bedankt en over op perlon om de toolvibes af te maken.

8 likes

Ha Ferry, bij Schaap en Citroen zeiden ze, dat ik niet bang hoefde te zijn voor diefstal van m’n Staudt, er is toch niemand die dat merk kent in Den Haag😁.

Ze vonden m’n Staudt wel heel mooi en hebben respect voor Yvo StaudtđŸ‘đŸ».

Echt een gezellige stad Den Haag, we hebben super lekker gegeten met uitzicht op het torentje :+1:.

4 likes

36 likes

Ja, het oude origineel, ik heb een veel nieuwere versie. :blush:

1 like

21 likes

Heb ik ook nog in de planning met mijn Bulgari om. Hoe lang reed je erover vanaf de grens Nederland-Duitsland?

Jammer. :smiling_face:

22 likes

RDUNAE: Roma die uno non aedificata est

9 likes

en français ? 
 Johan

En Français, @James_T_Kirk ?

Rome ne s’est pas faite en un jour. :yum: :+1: :sweat_smile:

Mon Français c’est pas sufficient pour communique avec toi. :grinning:

1 like

Okay, but ‘un bon effort’ though. :+1::hamburger::hotdog::coffee:

Versuch es Mal auf Deutsch, das spreche ich fliessend und manchmal flĂŒssig