Jeetje Bill, denk dat jij de grootste collectie op het HF hebt, en dan ook deze mooie Spinnaker . Echte kleur is lastig te vangen op foto, moet je echt om de pols zien
Gaaf , is deze ook in damesmaatje en bloedrood te krijgen. Vraag het voor Assie met haar Porsche
Het wordt onderhand wel eens tijd dat jij TL-2 wordt Dennis, snap er niets van?? Lees je mee @Junior? Ik ken hem, prima kerel
Is echt een beest Wilko deze GS en wat zie ik gebold glas wat wil een mens nog meer
Laatste loodjes Hans en dan lekker lui de stoel in G-Shock ziet er niet uit, wat aangeeft dat je hard geklust hebt
Aardige mensen daar in het Haagje he Hans en veilig ook, je mooie Staudt gewoon nog om de pols
He @Boetje (Ben) weet je het al de 26e? ook Panerai mag komen he
Hoi Tijl, gefeliciteerd met deze vette Luminox, wens je natuurlijk veel draagplezier
Moet kunnen op z;n tijd een klok om de pols, ik hou wel van een dolletje
Mooie DJ Dave in two tone , ben jaloers op Rolex
Ha Ferry, bij Schaap en Citroen zeiden ze, dat ik niet bang hoefde te zijn voor diefstal van mân Staudt, er is toch niemand die dat merk kent in Den Haagđ.
Ze vonden mân Staudt wel heel mooi en hebben respect voor Yvo Staudtđđ».
Echt een gezellige stad Den Haag, we hebben super lekker gegeten met uitzicht op het torentje .
Ja, het oude origineel, ik heb een veel nieuwere versie.
Heb ik ook nog in de planning met mijn Bulgari om. Hoe lang reed je erover vanaf de grens Nederland-Duitsland?
Jammer.
⊠en français ? ⊠Johan
Rome ne sâest pas faite en un jour.
Mon Français câest pas sufficient pour communique avec toi.
Okay, but âun bon effortâ though.
Versuch es Mal auf Deutsch, das spreche ich fliessend und manchmal flĂŒssigâŠ