NA?
Vorig jaar augustus nieuw bij een AD gekocht, afgelopen december verkocht.
Spijt van de verkoop, vandaag weer teruggekocht, dezelfde Explorer:
Ik heb zo’n vermoeden dat U blauw wel een mooie kleur vindt, lekker man met die vette Atmos om de pols, ready voor een duik
Le bent lekker bezig he, dan op staal, dan op leer en weer op staal en nu weer op leer, kreng staat ook alles he
Saab 900 turbo was een lekker karretje, heb ik dus gehad. Echter een Sinn nog niet, telt een boek ook? . Maar ik zie dat jij de maandag Sinn om de pols hebt, op die dag maken ze de fout de kroon aan de verkeerde kant te plaatsen
Ja zeker wel, hou van een trio. Horloge om en vrouw naast mij
Ik ga lekker eigenwijs doen, ik zeg de King Seiko
Gefeliciteerd John met deze mooie Gene Kranz, wens je er veel draagplezier mee
.
Echter dit horloge bezorgde mij mij bijna een slapeloze nacht. @tijdsbeeld liet mij raden naar dit horloge, alleen de bezel en een meshband zag ik. Heb vanalles opgenoemt, kwam er dus niet achter. Gelukkig kreeg ik het verlossende woord en kon ik met gerust hart gaan slapen
Gefeliciteerd Paul met je Explorer, wens je veel draagplezier
. En luister nu eens naar ome Ferry, je verkoopt geen horloge, krijg je spijt van. Volgende keer krijg je strafwerk
Oeps was er vroeg uit, horloge om de pols en zei dat ik nog ging wisselen vandaag.
Gedaan dus, beetje opzichting maar he het is weekend he
Fijne dag allemaal
Het horloge waar ik doorgaans de minste ‘Likes’ voor krijg, maar ‘I like it a lot’ want het was het laatste horloge van m’n opa en m’n vader en werd vervolgens mijn eerste horloge!
Hoe vaak ik dat ding wel niet verkeerd omgedaan heb