Nee, alleen het kopje…
Dan was de wijzerplaat rood geweest
Nou…als je aan colourmatching doet, dan wordt het tijd voor een lila-OP (of een lei-groene trui, dat kan ook)
Leuk om te horen dat er meer mensen geïnteresseerd zijn!
Ik heb dit horloge al ongeveer een jaar, omdat ik had meegedaan aan de kickstarter. Het was een kleine gok, maar ik vond het erg leuk om het proces mee te maken en zelfs mee te denken over de ontwerpkeuzes.
Verder ben ik er heel blij mee. Het unieke design sprak me enorm aan. De afleesbaarheid (regulator + 24uurs aanduiding) is niet altijd even makkelijk, maar dat neem ik graag voor lief.
Leuk zeg, mooi dat het gokje goed heeft uitgepakt. Ik vind het een leuk horloge om te zien.
Nog zo’n beauty met een prachtige plaat
Aanraders?
Ja hoor, is regulier model. Nieuw model, zgn Clive cussler editie
Oh joh. Zeer tof iig.
Goedenavond HF vrienden,
De vakantie is voor velen al weer voorbij, dus wordt het weer een thema voor 1 week vanaf post 1705 in het topic themaweken.
Komende week wordt het thema toon je wijzerplaat met een leuke afbeelding, zoals bijvoorbeeld cartoonfiguren, afgebeelde stad, reclame enz. nou ja kijk maar met wat voor leuks jullie komen.
Wel goed de inleiding lezen
En zondag weer vrije keuze dag natuurlijk.
Het leuke van dit thema is dat er weer vele leden mee kunnen doen vanuit het rood, vintage en het groen. Hoe leuk is dat, respect voor elkaars horloge
En waar mogelijk, lekker spreiden over de week!
Wens jullie fijne thema weken
Zet em op Dan!