Wat dragen wij vandaag CXXI

34 likes

Toeval bestaat niet, het noodlot wel. Gisteren was ik mijn Dwellertje kwijt, kon toch geen pootjes hebben? Heb mij echt de blaren gezocht, kom ik er gisteravond achter dat ie bij Assie om de pols zat en die heeft dus al die tijd niets gezegd. Lekker laten zoeken dus.
Ik had ze ook nooit het glidelocksysteem moeten uitleggen, dus @Rhys ook dit heeft ze door. Nu is bijna niets meer veilig. Maar goed, vandaag eerst lekker in de :sunny: gezeten en nu weer aan het werk op het hf :wink:
O ja, mijn Seadweller, sorry :innocent:

fijne en :sunny: dag iedereen, en vanavond weer het thema :+1:

29 likes

30 likes

27 likes

26 likes

Ik zeg doen :wink:
:rocket: :last_quarter_moon:

1 like

26 likes

I

21 likes

36 likes

Fijne vakantie en hoop lekker veel :sunny:. Wel toegangskaartje gekocht? Nog nooit geweest, wat is de temp. daar nu?

Je bedoelt natuurlijk dat je eindelijk het gras gemaaid hebt :wink: Heel mooi die FC Haley :+1:

Lekker deze Mean Jos, goed te zien hoe de sub dials dieper liggen :+1:

Had je mijn bericht over de GTG nog gelezen Jos?

Jij liever dan ik Jeroen, heb lekker lui in het zonnetje gezeten. Wat zeg ik lui, ja ik ben lui :wink:

1 like

25 likes

Zo mooi.

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie Oris, fijne horloges. Wens je natuurlijk veel draagplezier en geniet vanavond ook van de lumen :+1: :ok_hand:

Een beauty Henri :+1: en hoop dat de Brunch gesmaakt heeft :yum:

Gefeliciteerd met je G-Shock, wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand: Nu dus nog een foto om de pols :wink:

Mooie sunburst vastgelegd Nelis :+1:

4 likes

Nu alleen nog toegeven dat je gisteren gemeen was, dit horloge past echt bij je en niet een SEADWELLER :wink:

1 like

18 likes

25 likes

25 likes

31 likes

Hahahaha ja ja, eigen belang :smile:

1 like

2 lekkernijen vandaag… 50% Pure Chocolade, en mijn Subdelta Persicope #13
't blijft een heerlijk horloge voor de dagen dat niet alles op de minuut hoeft…

18 likes